شناسهٔ خبر: 46648344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان عنوان کرد

ماه رمضان؛ فرصتی برای شست‌وشوی گناهان

الناز آخوندی

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای شست‌وشوی گناهان و غبارروبی غفلت و خطا است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه دیروز (۲۴ فروردین‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های مدافعان سلامت استان زنجان و دو شهیدی که برای حفظ میراث ملی و استانی در محیط‌زیست خدمت می‌کردند، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ماه خدای تبارک و تعالی است و پیامبر اسلام آمدن این ماه را به عنوان یک بشارت با بیان جمله «ماه خدا به سوی شما آمده است»، بیان کرده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت که طی ۱۴ ماه شیوع کرونا با همه قدرت و انرژی در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا منحوس در استان، همه مسئولان استانی هر آنچه در توان‌شان بوده را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا انجام داده‌اند.

این مسئول با اشاره به رویت شدن هلال ماه، تصریح کرد: ماه رمضان یک مهمان بسیار عزیز و گران‌مایه است، بنابراین باید با آمادگی کامل به استقبال این ماه برویم زیرا فرصتی برای شست‌وشوی گناهان و غبار غفلت و خطا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به سنت مرسوم زنجانی‌ها برای به استقبال رفتن ماه مبارک رمضان به مدت سه روز، گفت: ماه رمضان و روزه گرفتن در بین اعمال عبادی مانند نماز، حج و جهاد تنها عملی است که ریابردار نیست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه لحظات سحر و افطار ساعات استجابت دعا است، خاطرنشان کرد: گفتنی است، خداوند متعال فرمودند پاداش ماه مبارک رمضان را خودم خواهم داد.

انتهای پیام

نظر شما