شناسهٔ خبر: 46648321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

نامی نو به دنبال سوغات ۳ امتیازی از کرمان است

الهه مولادوست

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با جدال تیم های نامی نو و مس در کرمان همراه است.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه (۲۷ فروردین ماه) با انجام ۶ دیدار در دو گروه پیگیری می‌ شود.

به گزارش ایسنا، در گروه اول نامی‌نو اصفهان که در رده سوم گروه خود قرار دارد، میهمان مس کرمان است، شاگردان آشتیانی مقدم هفته گذشته در اصفهان توانستند ۳ بر یک پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست دهند و حریف نامی‌نو یعنی مس کرمان در مقابل هیئت فوتبال رودان تن به شکست ۶ بر۲ داد تا این بازی برای آن‌ها حیثیتی تر از نامی نو باشد.

در دیگر دیدارهای این گروه شهروندسازی در خانه میزبان هیئت فوتبال رودان است و سایپا برای مصاف با پویندگان صنعت فجر شیراز راهی شیراز می‌شود.

در گروه دوم نیز پارس آرا شیراز در خانه میزبان هیئت فوتبال خراسان رضوی از تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف است، مس رفسنجان میهمان کیمیای اسفراین است و پالایش نفت آبادان نیز در خانه از رهیاب گستر تهران پذیرایی می کند.

تیم های ملی حفاری اهواز و هیئت فوتبال اصفهان در هفته سیزدهم استراحت دارند.

تیم های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران از گروه اول و پالایش و نفت آبادان و هیئت فوتبال خراسان رضوی با قرار گرفتن در رده های اول و دوم گروه های خود راهی دور بعدی این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان شده اند.

انتهای پیام

نظر شما