شناسهٔ خبر: 46648305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود نوبرانه‌های بهاری به بازار با قیمت‌های نجومی

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پای نوبرانه‌ها که بازار میوه استان مازندران باز می‌شود اولین موضوعی که جلب توجه می‌کند قیمت‌های نجومی است که البته این موضوع روند طولانی ندارد و با عرضه محصولات در بازار شاهد روند کاهشی قیمت میوه‌ها در بازار هستیم.

این روزها بازار میوه استان با ورود نوبرانه‌های بهاری از گوجه سبر یا به عبارتی آلوچه و توت‌فرنگی رنگ و رویی دیگر به خود می‌گیرد.

البته این موضوع همواره در ارتباط با میوه‌ها و محصولات نوبرانه وجود داشته که قیمت بالای آن همواره جلب توجه می‌کرد و با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت خواهیم بود.

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

  امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: قیمت امروز گوجه سبز در میدان میوه‌و تره‌بار  ۱۰۰هزار تومان و توت‌فرنگی ۴۰ تا ۴۵هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت موز در میدان میوه و تره‌بار به ۳۰ هزر تومان رسید، اضافه کرد: قیمت گوجه ۵ هزار، خیارمحلی ۱۲، خیار درختی ۵ هزار، سیب دماوند ۱۲هزار، کیوی ۱۲هزار، سیب‌زمینی ۴هزار، پرتقال ۸هزار، هندوانه ۴هزار و خربزه ملون ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان بوده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران تصریح کرد: تمامی این قیمت‌ها مربوط به میدان میوه و تره‌بار است و در فروشگاه‌ها، خواربارفروشی‌ها و فروشندگان خرد با ریافت سود حدود ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد که دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و برخورد جدی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

نظر شما