شناسهٔ خبر: 46648206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان

آشپزخانه‌های "مهدوی" در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد

محبوبه علی آقایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از آغاز به کار آشپزخانه های مهدوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شود.

صاحب‌خبر -

محسن رخصی در آیین آغاز به کار این آشپزخانه ها در استان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی- با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می شود.

رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش می توانند به صورت حضوری یا الکترونیکی در این پویش مشارکت و کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، واریز کمک ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم  ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از جمله راه های مشارکت خیران در این پویش است.

وی با اشاره به آغاز به کار آشپزخانه های مهدوی همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان گفت: امسال نیز همانند ماه مبارک رمضان سال گذشته به منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان، این آشپزخانه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان دایر شده و پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین امیدواریم در این ماه مبارک با مشارکت خیران ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی برای خانوارهای نیازمند استان تهیه و میان این خانوارها توزیع شود.

انتهای پیام

نظر شما