شناسهٔ خبر: 46648110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای سال گذشته صورت گرفت؛

تمجید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد فدراسیون ورزش کارگری

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد سال 1399 فدراسیون ورزش کارگری قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری در نامه ای به دکتر شریعتمداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش ورزش کارگری کشور را ارائه نموده و مراتب تقدیر و تشکر مجموعه فدراسیون ورزش کارگری کشور را از همراهی ها و مساعدت های ایشان اعلام داشت.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این نامه ضمن اشاره به اثر پذیری برنامه های فدراسیون از شیوع بیماری کرونا و آثار منفی آن در برگزاری رویدادهای پیش بینی شده، یکی از راه های جایگزین را بهره مندی حوزه ورزش از ظرفیت های فضای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات توصیف نموده و آنرا ره‌آورد این محدودیت ها بر شمرد.

در ادامه آمده است: در این راستا فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز همچون سایر بخش ها تلاش نمود تا از سویی با غلبه بر محذورات و از سویی دیگر استفاده از مقدورات، مسیر رو به رشد و توسعه نهضت ورزش کارگری را حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا تداوم بخشیده و از این رهگذر ایفاگر نقشی هرچند اندک در شادابی و نشاط جامعه کار و تلاش کشور و افزایش بهره وری در میان این قشر شریف و معزز باشد.

در همین راستا گزارش مسابقات حضوری و مجازی برگزار شده در سال 1399 به پیوست نامه جهت استحضار مقام عالی وزارت ارسال شد. شریعتمداری در ذیل نامه رئیس فدراسیون ورزش کارگری دستور دادند تا مجموعه همکاران فدراسیون از سوی ایشان مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما