شناسهٔ خبر: 46647892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تاج فیروز: حضور بانوان ورزشکار در ورزشگاه امام رضا(ع) اتفاق ویژه‌ای بود

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: میزبانی آستان قدس رضوی از رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) افتخار بزرگی به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، تاج فیروز در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) در استادیوم امام رضا(ع) گفت: ورزش ایران سال خوبی را شروع کرد و برای اولین بار مسابقات بین‌المللی دوومیدانی را با نام مبارک امام رضا(ع) در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد و توانستیم با کیفیت بالا این مسابقات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این رقابت در سال آینده با همین کیفیت و با شرکت بیشتر کشورهای خارجی برگزار شود.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی بیان کرد: خوشبختانه با موافقت مدیران آستان قدس رضوی توانستیم همین رقابت‌ها‌ را در بخش بانوان برگزار کنیم.

تاج فیروز تصریح کرد: میزبانی آستان قدس رضوی از رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) افتخار بزرگی به حساب می‌آید.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از تمام مسئولین استان داشته باشم که برای برگزاری این مسابقات تمام تلاش خود را انجام دادند، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری مشهد و سایر مسئولین که در برگزاری این رقابت‌ها کمک کردند تا بدون مشکل این مسابقات در شهر مشهد مقدس برگزار شود.

نظر شما