شناسهٔ خبر: 46646699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سرمربی پاختاکور: تراکتور را جدی می‌گیریم

سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان، نمایندگان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا را تیم‌هایی سرسخت توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان، نمایندگان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا را تیم‌هایی سرسخت توصیف کرد.

پیتر اویسترا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران اظهار داشت: دو هفته بسیار شلوغ پیش روی ماست و من برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم‌ها شش بازی در 15 روز خواهند کرد که این هیجان‌انگیز است. ما پس از آغاز مسابقات لیگ ازبکستان به اینجا آمدیم و امیدوارم برای این مسابقات آماده باشیم. فردا تورنمنت را مقابل تراکتور آغاز می‌کنیم.

وی با تمجید از نمایندگان کشورمان گفت: تیم‌های ایرانی همیشه رقبای سرسختی هستند و در زمین می‌جنگند. آنها از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بسیار خوب بازی می‌کنند. تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت و بازیکنان آکادمی ما می‌توانند خودشان را نشان بدهند. شما باید برای اینگونه آزمون‌ها آماده باشید و باور دارم استعدادهای جوان کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند بازی کنند

اولین بازی به ما کمک می‌کند تا بدانیم چگونه هستیم.»، سرمربی پاختاکور ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این بار مسابقات را در شرایط متفاوتی خواهیم بود - قرنطینه، زندگی جدا از هم و ماه رمضان - همه این‌ها شرایط را متفاوت می‌کند. بازی‌های چهارم، پنجم و ششم برای همه دشوار خواهد بود و ما باید از لحاظ ذهنی، تاکتیکی و بدنی آماده باشیم. این خیلی هیجان انگیز است که ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. همه در تیم آماده این آزمون و جنگیدن تا آخرین لحظه هستند.

همچنین ایگور کریمتس، بازیکن پاختاکور در این نشست گفت: به همه بابت آغاز لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. ما حریف فردای خود را جدی می‌گیریم و برای مسابقه آماده هستیم. برای آغاز فصل جدید در ازبکستان هم برنامه‌ریزی کردیم و فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم. تلاش می‌کنیم مسابقات را با یک پیروزی آغاز کنیم.

نظر شما