شناسهٔ خبر: 46646441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -


علی‌نژاد: جزو اولین کشورهایی هستیم که ورزشکاران‌مان واکسن زدند

واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی روز گذشته با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز شد. این فرایند تحت تدابیر بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و مجتبی عابدینی ستاره المپیکی شمشیربازی نخستین ورزشکاری بود که واکسن کرونا را دریافت کرد. همچنین دیروز ملی پوشان والیبال، کاراته و تکواندو هم واکسینه شدند. مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: «ایران جز اولین کشورهایی هست که کاروان المپیکی و پارالمپیکی خود را واکسینه می‌کند. حدود 125 نفر از کاروان پارالمپیکی‌ها و حدود 300 نفر از ورزشکاران المپیکی مرحله اول واکسن را دریافت کردند. همه واکسن‌ها مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی است.»

رئال و سیتی به دنبال صعود به نیمه‌نهایی

بازی‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری 2 دیدار دیگر به پایان می‌رسد تا 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به‌ صورت کامل مشخص شوند. از ساعت 23:30 و در ورزشگاه آنفیلد، لیورپول پذیرای رئال مادرید است. شاگردان یورگن کلوپ بازی رفت را 3-1 واگذار کردند. در دیگر دیدار همزمان، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند مقابل منچسترسیتی قرار می‌گیرد. بازی رفت 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

کسر ۲۰ درصد از قرارداد ۲ بازیکن استقلال

در روزهای گذشته اخبار و شایعاتی در مورد بحث و اختلاف‌نظر بین رشید مظاهری و احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح شد. به‌گزارش تسنیم، ماجرا از این قرار است که مظاهری به‌دلیل استفاده از الفاظ رکیک علیه سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌‌های پیشین استقلال و نرفتن همراه آبی‌پوشان به رفسنجان برای بازی با مس از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به کسر 20 درصد از قراردادش محکوم شد. مظاهری که انتظار چنین جریمه‌ای را نداشت، بشدت به مددی اعتراض کرد و مدیرعامل استقلال هم توضیح داد که ارکان انضباطی باشگاه مستقل هستند و براساس شواهد و مستندات رأی می‌دهند و مدیریت باشگاه دخالتی در تصمیمات آنها ندارد. باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل بحث مبارزه با بازیکن‌سالاری را آغاز کرده و نمی‌خواهد اتفاقات گذشته تکرار شود و به همین دلیل اقدام به جریمه دروازه‌بان ملی‌پوش خود کرد. این باشگاه از مظاهری خواسته به دور از حواشی تمرکزش را برای مسابقات حساس پیش رو بگذارد تا مانند به‌گذشته آبی‌پوشان کمک کند. همچنین محمد دانشگر، مدافع استقلال نیز به‌دلیل مسائل انضباطی 20 درصد از مبلغ قراردادش کسر شده است. مدافع استقلال یک پرونده انضباطی دیگر نیز دارد که هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است. داریوش شجاعیان دیگر بازیکنی است که از سوی کمیته انضباطی جریمه شده که هنوز به او ابلاغ نشده است.


برچسب‌ها:

نظر شما