شناسهٔ خبر: 46646152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ضرورت توانمندسازی کارکنان استانداری خوزستان در جهت پیشبرد اهداف سازمان

اهواز - ایرنا - مدیر کل سابق دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان توانمند سازی و پویایی کارکنان دستگاه های دولتی در جهت پیشبرد اهداف سازمان ضروری خواند و گفت: این مهم نیازمند تدوین برنامه‌های آموزشی و پژوهشی است که تاکنون اقدات خوبی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مهدی مکارمی سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به عملکرد این دفتر اظهار داشت: تدوین فرایند و استقرار نظام نامه و نرم افزار یکپارچه بودجه و تشکیل گروه کارشناسی برنامه و بودجه استانداری از مهمترین برنامه های این اداره کل بوده است.

وی افزود احصاء استانداردسازی و نمونه سازی همه فرایندهای کاری استانداری و آغاز فرایند الکترونیک نمودن ارائه برخی خدمات، تدوین و تصویب شرح وظایف سازمانی استانداری از سطح معاونین استاندار تا سطح کارشناسان فرمانداریها و بخشداریهای سراسر استان بخشی  دیگر از اقدامات این واحد است.
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده طی ۲ سال اخیر در اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری می توان به راه اندازی فعالیت های پژوهشی استانداری، طراحی طرح جامع و استقرار سامانه مدیریت دانش، برنامه ها یتوسع هفرد یکارکنان و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ویژه مدیران کل فرمانداران، بخشداران اشاره کرد
وی تصریح کرد: در حوزه پژوهشی برای نخستین بار با انتشار فراخوان پژوهشی و استفاده از اعتبارات مصوب طرح‌های پژوهشی در زمینه های مدیریت دانش تجربیات سیل و پیاده روی اربعین، راهبردهای سازمانی جهت توسعه نیروی انسانی، فقرزدای، شیوع شناسی مواد مخدر در شهرهای استان سلامت
اداری و ...انجام شد همچنین ۲ مجموعه کتاب از تدوین تجارب مدیریتی بحران سیل ۹۸ و پیاده روی اربعین نیز تهیه و با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
مدیر کل جدید برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خوزستان نیز در این آیین بر جایگاه دفتر و اهمیت حوزه برنامه ریزی، آموزش و پژوهش تاکید کرد.
محمد حری بیان کرد: تلاش ما این است که در حوزه آموزش کاربردی و موثر کارکنان بتوانیم اقدامات مناسب و خوبی به سرانجام برسانیم از این رو سعی  می کنیم اقدامات مناسب گذشته به صورت منسجم ادامه یابند.
وی تاکید کرد: حوزه تحول اداری و توانمندسازی پرسنل و مدیران نیازمند اقدامات و برنامه ریزی بیشتر است و تلاش می‌کنیم در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم.

نظر شما