شناسهٔ خبر: 46642779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبال دسته یک کشور؛ قشقایی مساوی اما فجر سپاسی برنده شد

شیراز-ایرنا- تیم شهدای قشقایی در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران جام آزادگان مقابل تیم هوادار تهران در شیراز مساوی کرد اما تیم فجر، نود ارومیه را در خانه اش شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم فوتبال قشقایی سه شنبه بیست و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه پارش شیراز و دریک هوای بارانی میزبان تیم هوادار تهران بود که این بازی در نهایت بدون گل پایان  یافت.

در نیمه نخست این دیدار فوتبال خوبی را از سوی هر ۲ تیم شاهد نبودیم و آنها بیشتر سعی داشتند از روی ضربات ایستگاهی  به خواسته خود برسند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

تنها فرصت این بازی در دقایق پایانی نیمه نخست برای تیم میزبان رقم خورد اما آزادمنش نتوانست این فرصت خوب را تبدیل به گل کند و با بیدقتی از دست داد تا این نیمه بدون ردو بدل شدن گلی پایان یابد.

در نیمه نخست اعتراض کادر فنی هر ۲ تیم نسبت به قضاوت بازی مشاهده شد که تیم میهمان دوبار معترض شد.

 در نیمه دوم تیم هوادار تهران که از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است بازی بهتری را به نمایش گذاشت و یک بار هم ضربه مهاجم این تیم به طور خطرناکی از کنار دروازه تیم قشقایی به بیرون رفت.

به نظر می رسید شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی در نیمه دوم به دنبال گرفتن مساوی از حریف متمول خود بودند و برای همین هم عقب نشینی کردند تا در ضد حملات خطرناک شوند اما اینگونه نشد در نهایت این بازی نه چندان دلچسب با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

فجر از سد تیم نود ارومیه گذشت

همچنین در این هفته تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ارومیه میهمان تیم نود این شهربود  و با نتیجه یک برصفر از سد میزبان خود گذشت هر چند مکان دوم جدول را  با تفاضل گل کمتر به استقلال خوزستان داد.

حمید نعمتی بازیکن تیم فجر در دقیقه ۸۵ موفق شد قفل دروازه تیم نود را باز کند.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۲۰ بازی تیم مس کرمان با ۳۸ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، استقلال خوزستان با ۳۴ امتیاز و  فجر سپاسی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین تیم قشقایی هم با ۲۰ امتیاز همچنان  در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

تیم فجر در هفته بیست و یکم این  رقابت ها  سی ام  فروردین ما درشیراز و در یک بازی حساس میزبان تیم صدرنشین مس کرمان است و تیم قشقایی هم در همین روز میهمان تیم رایکا بابل است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

نود ارومیه با ۱۷ و گل ریحان البرز با ۱۴ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

نظر شما