شناسهٔ خبر: 46636627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علیزاده: تبریزی قسم خورد توپ به دستش نخورده است/صدرنشینی باعث شد انتظارات از گل گهر بالا برود

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: صدرنشینی ما در نیم‌فصل اول باعث شد انتظارات بالا برود و حتی صحبت از قهرمانی مطرح شد که خیلی زود بود.

صاحب‌خبر -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برد روز گذشته گل‌گهر مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوب اما خیلی سختی بود. تیم‌های مهدی تارتار همیشه بسته و جنگنده بازی می‌کنند. پیکان تیم منظمی بود ولی ما در طول هفته روی نقاط ضعف آن‌ها کار کرده بودیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم با اینحال خداراشکر، توپ‌هایمان وارد دروازه شد و توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

هافبک گل گهر در مورد گل مرتضی تبریزی که عده‌ای معتقدند در شرایط خطای هند به ثمر رسیده، گفت: او قسم خورد که توپ با دستش برخورد نداشته است. شاید تصاویر طوری باشند که چون دستش باز است به نظر بیاید توپ به دستش خورده اما خودش هم درجریان بازی به مهدی تارتار گفته بود به جان بچه خواهرم توپ به دستم نخورده است. خود من هم دید مناسبی داشتم و از زاویه‌ای که دیدم توپ با دست تبریزی فاصله داشت و با سینه آن را زد. در کل همانطور که مشخص شده از 9 پنالتی که علیه ما گرفتند، 8 پنالتی نادرست بوده یعنی داوری اصلا به نفع ما نبوده است و فکر می‌کنم دیروز هم همینطور بود.

وی درمورد سروصداهای کنار زمین و اعتراضات اعضای پیکان اظهار داشت: این مسائل در لیگ ایران طبیعی شده و اکثر تیم‌ها کنار زمین شلوغ می‌کنند تا شاید روی بازی تاثیر بگذارند اما امیرقلعه‌نویی همیشه به ما می گوید هراتفاقی کنار زمین افتاد شما نباید حواستان پرت شود و تمرکزتان روی بازی باشد. دیروز هم همینطور بود. من حواسم به بازی بود و متوجه مسائل بیرون از زمین نشدم.

علیزاده در مورد صعود قابل توجه گل گهر در جدول لیگ برتر، عنوان کرد: ما قرار گذاشتیم که نیم‌فصل دوم را خوب شروع و خوب هم تمام کنیم. کادرفنی جدولی را از ابتدای نیم‌فصل دوم تهیه کرده و شرایط تیم در هر هفته بررسی می‌شود. تا الان خوب امتیاز گرفته‌ایم و تلاش می کنیم همین روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: امتیازات خیلی به هم نزدیک است. یک تیم ممکن است با یک برد یا یک مساوی چند پله سقوط یا صعود کند. بازی قبلی را که بردیم شرایطمان در جدول بهتر شد اما برای اینکه به ثبات برسیم باید حتما پیکان را می‌بردیم. سرمربی تیم هم گفته بود که این بازی یکی از کلیدهای جدول است و به ما خیلی کمک می‌کند. پیکان قابل احترام است و تارتار تیم خیلی خوبی را درست کرده، آن‌ها در آزادی هم به استقلال موقعیتی ندادند. خداراشکر این مسابقه با سه امتیاز تمام شد و الان با یک بازی کمتر جایگاه خوبی در جدول داریم.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه اکنون این تیم به سهمیه آسیایی نزدیک شده، گفت: گل‌گهر دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. صحبت از سهمیه گرفتن زود است ولی تیم خوب و هجومی داریم. صدرنشینی ما در نیم‌فصل اول باعث شد انتظارات بالا برود و حتی صحبت از قهرمانی مطرح شد که خیلی زود بود. البته در نیم‌فصل اول بدشانسی‌ها و داوری‌ها روی نتیجه گیری بد ما تاثیرگذار بود اما تصمیم گرفتیم در نیم‌فصل دوم روند خوبی را در پیش بگیریم.

علیزاده در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: خداراشکر در دو بازی با ماشین‌سازی و پیکان شرایط برای من هم از نظر بدنی و هم از نظر تمرکز خوب بوده، مثل بقیه بازیکنان که در ایندو بازی با تمرکز بالا بازی کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم بازهم به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام/

نظر شما