شناسهٔ خبر: 46635615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ملی پوشان کاراته، بوکس و تکواندو واکسینه شدند

ملی پوشان کاراته، تکواندو و بوکس کشورمان در بخش بانوان و آقایان واکسن کرونا زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در مرحله اول طرح واکسیناسیون که شامل ورزشکاران المپیکی  و قهرمانانی است که در تلاش برای کسب سهمیه المپیک هستند، ملی پوشان کاراته به همراه کادر فنی در بخش بانوان و آقایان واکسینه شدند.

کاراته در حال حاضر سه سهمیه قطعی کسب کرده است که در بخش بانوان در وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم حمیده عباسعلی سهمیه خود را قطعی کرده است و در بخش آقایان نیز علاوه بر سهمیه قطعی بهمن عسگری در وزن منفی ۷۵- کیلوگرم، کاراته ایران در وزن ۷۵+ کیلوگرم نیز موفق به کسب سهمیه  شده که از بین ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده یک نفر پس از  مسابقه لیگ جهانی کاراته وان لیسبون مشخص خواهد شد.

رقابت های کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنگینگ است طی روز های ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است طی روز های ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه برگزار می شود.

*المپین‌ها و ملی‌پوشان بوکس واکسینه شدند

صبح امروز شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش دو بوکسور المپیکی و سایر بوکسورهای ملی‌پوش کشورمان واکسن کووید ۱۹ را تزریق کردند‌. علیرضا استکی سرمربی تیم ملی و احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی هم واکسینه شدند.

*المپین های تکواندو واکسن کووید 19 تزریق کردند

با پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز (سه شنبه - 24 فروردین ماه) ملی پوشان تکواندو مردان و زنان به همراه کادرفنی خود واکسن کرونا تزریق کردند.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی و امیرمحمد بخشی ملی پوشان تکواندو و فریبرز عسکری و وحید عبداللهی سرمربی و مربی تیم ملی واکسینه شدند.

همچنین در گروه زنان غزل سلطانی، مهلا مومن زاده، ناهید کیانی، یلدا ولی نژاد و زهرا پوراسماعیل به همراه مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور مربی تیم ملی واکسن کرونا تزریق کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما