شناسهٔ خبر: 46635534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رییس بنیاد نخبگان استان قزوین مطرح کرد:

لزوم تشکیل هسته‌های نخبگانی مسئله‌محور برای حل مسائل صنعتی

رجبپور گفت: تشکیل هستههای نخبگانی مسئلهمحور برای حل مسائل صنعتی امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی مستعدان‌‌برتر با ظرفیت‌های بومی و دستاوردهای صنعتی و تولیدی متخصصان داخلی، برنامة بازدید از شرکت‌های الکل و مواد غذایی بیدستان به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.

در این بازدید، علی رجب‌پور؛ رییس بنیاد نخبگان استان قزوین با اشاره به لزوم رفع نیازها و چالش‌های موجود با تکیه بر توان داخلی، گفت: تشکیل هسته‌های نخبگانی مسئله‌محور برای حل مسائل صنعتی شرکت و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتباط نزدیک‌تر اجتماعات نخبگانی با مسائل و موضوعات تخصصی صنعت در استان امری ضروری است.

وی تصریح کرد: همکاری مشترک در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی میزگردهای علمی و فناوری و همچنين همکاری در برگزاری رویدادهای مسابقه‌محور برای رفع نیازهای واحدهای صنعتی با استفاده از ظرفیت طرح‌های شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان، از مهمترین فعالیت‌هایی است که بنیاد نخبگان استان در تعامل با واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می‌دهد.

مهدي ترابي اصل؛ مدیرعامل شرکت‌های الکل و مواد غذایی بیدستان نیز بر لزوم تعامل در حوزه‌هاي صنعتی، علمی، پژوهشی بر اساس نيازها و اولويت‌هاي استان تآکید کرد و گفت: تبادل تجربیات و بهر‌مندي توليد از نخبگان استان در جهت‌دهي به امور توليدي و ارتقا دانش كيفي امري ضروري است.

در ادامه، تفاهم‌نامه همكاري ميان بنیاد نخبگان استان و شرکت‌های الکل و مواد غذایی بیدستان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به منظور انجام همکاری‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی مشترک و همچنین بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های صنعتی، علمی، پژوهشی و با هدف همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی به منظور طراحی، اجرا، نظارت و پایش برنامه‌های پژوهشی، فناوری، علمی و آموزشی با به‌کارگیری امکانات، اعطای تسهیلات و خدمات مشترک، به امضاء رسید.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان ضمن بازدید از بخش‌هاي مختلف اين واحد توليدي، از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.

نظر شما