شناسهٔ خبر: 46635041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرروستا: پیکان یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده/ استفاده از VAR در ایران کمتر از صعود به جام جهانی نیست

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: از ابتدای فصل یک بار هم اشتباهات داوری به سود تیم ما نبوده است.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر مدیر روستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست دو بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: در روزی که خوب نبودیم، اشتباهات داوری کاری کرد که وضعیت ما بدتر شود. تصمیم میثم حیدری روی گل اول گل‌گهر مشکوک بود. اعتقاد ما این است که آن گل هند بود و همین مسائل سبب شد کار برای پیکان در ادامه بازی سخت‌تر شود. 

وی افزود: خودمان هم قبول داریم از لحاظ فنی روز خوبی نداشتیم. مهدی تارتار اعتقاد داشت تیم ما پس از دیدار بدون نقص خود مقابل استقلال در باد آن مسابقه خوابید و یکی از عوامل خوب نبودن ما در بازی با گل‌گهر همین موضوع است. به هیچ وجه نتوانستیم بازی ایده‌آلی که برابر استقلال انجام داده‌ایم را در این مسابقه تکرار کنیم. 

سرپرست تیم پیکان با اشاره به اشتباه داور تصریح کرد: گل خطای مرتضی تبریزی هم سبب از هم پاشیدن شیرازه تیم ما شد و بچه‌ها از دقیقه 21 تحت‌تأثیر آن صحنه قرار گرفتند. 

مدیرروستا درباره اعتراض باشگاه پیکان به عملکرد داور بازی با گل‌گهر توضیح داد: برای چندمین هفته متوالی است که از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم. متأسفانه وضعیت داوری به شکلی است که اکثر تیم‌ها از اشتباهات سود برده یا ضرر می‌کنند اما چندین هفته است که در بازیهای پیکان فقط شاهد اشتباهات داوری علیه خودمان هستیم. از ابتدای فصل هم چنین مسائلی رخ داده و تاکنون هم جلوی آن را نگرفتند. 

وی گفت: یادم نمی‌آید بازی‌ای باشد که پیکان از آن سود برده باشد. حتی یکبار هم اشتباه داوران به سود ما نبوده است. البته این موضوع را نمی‌خواهیم اما نباید شرایط به شکلی پیش برود که تمام سوت‌ها علیه پیکان باشد. متأسفانه اعتراض‌هایمان هم به جایی نرسیده و انتظار داریم با بررسی دقیق‌تر یک بار ترتیب اثری به اعتراض پیکان بدهند. 

سرپرست تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران بیشتر از همه دنیا نیاز به سیستم VAR دارد. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از این سیستم استفاده کنیم. باور کنید استفاده از VAR در فوتبال ایران دست‌کمی از صعود به جام جهانی ندارد زیرا حق را به حقدار می‌رساند.

مدیر روستا درباره محرومیت حسین پاشایی و مهدی تارتار در بازی بعدی پیکان مقابل آلومینیوم توضیح داد: وقتی داور کار را به جایی می‌رساند که مربیان ما مجبور به اعتراض می‌شوند، مشخص است چنین اتفاقی رخ می‌دهد. با این وجود حسین معمار، محمدرضا طهماسبی و حسین اینانلو می‌توانند در آن بازی در کنار خط حضور یافته و به جای تارتار و پاشایی تیم را هدایت کنند. مشکل خاصی در این زمینه نداریم. 

وی درباره کنایه به داور به دلیل سر و صدای نیمکت تیم گل‌گهر گفت: منظورم به شخص خاصی نبود. به داور گفتم به نیمکت تیم حریف هم توجه کن زیرا در شرایطی که مربیان گل‌گهر به جز امیر قلعه‌نویی بارها کنار خط آمده و سر و صدا می‌کردند فقط به نیمکت‌نشینان پیکان تذکر می‌داد.

سرپرست تیم پیکان درباره اینکه به نظر می‌رسید مهدی تارتار در پایان بازی با باز کردن دست خود مقابل امیر قلعه نویی به وی اعتراض کرد، توضیح داد: اتفاق خاصی نیفتاد. هر دو مربیان حرفه‌ای فوتبال ایران هستند. قلعه نویی و تارتار به هم خسته نباشید گفتند و کار تمام شد. 

مدیرروستا درباره اینکه احتمال تحت تاثیر قرار گرفتن بازی آلومینیوم و پیکان با توجه به طرح مسائل مربوط به داوری از سوی منصوریان و تارتار در پایان بازی این هفته تیم‌شان عنوان کرد: بیشتر تیم‌ها در فوتبال ایران با مشکل داوری مواجه هستند. اما فکر نمی‌کنم این موضوع در جریان بازی پیکان و آلومینیوم تأثیر خاصی داشته باشد.

وی درباره دلیل غیبت برخی بازیکنان مانند محمد ستاری و محمد نوری در فهرست پیکان برای بازی با گل‌گهر گفت: سرمربی در طول تمرینات شرایط را بررسی کرده و به این نتیجه می‌رسد کدام نفرات می‌تواند به تیمش کمک کند. مهدی تارتار هم اعتقاد داشت برخی بازیکنان مانند بازی گل گهر در فهرست تیم نباشند بحث خاصی در میان نبود.

انتهای پیام/

نظر شما