شناسهٔ خبر: 46631830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پاسخ متفاوت و جالب سردار آزمون به گزارشگر روسی

صاحب‌خبر - سردار آزمون در پایان این بازی خطاب به گزارشگر بازی در میکسدزون استادیوم گفت: خیلی برایم مهم نیست با دو گلی که در این بازی زدم به صدر جدول گل زنان آمدم. مهمتر از این برای من موفقیت زنیت است. اینکه برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر روسیه را تجربه کنم. این افتخار بزرگ تری است.
او که یک فصل دیگر با زنیت قرار دارد و صحبت از حضورش در تیم سویا است در پاسخ به این سوال که آیا اولین بار در فوتبال دو گل به ضربه سر در یک بازی به ثمر رسانده است؛ خندید و گفت: واقعا یادم نمی‌آید. گل‌های زیادی به ضربه سر زده ام. اینقدر گل زده ام الان دقیقا به خاطر ندارم. در حالی که زنیت در بازی با سوچی دو بر یک پیروز شد سردار آزمون معقتد بود تیمش می‌توانست با گل‌های بیشتری در این بازی به پیروزی برسد. او در اینباره گفت: ما می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما شانس با ما یار نبود. خیلی مهم است که شما شانس داشته باشی. گاهی اوقات حتی فرصت در برابر دروازه خالی از دست می‌رود. ما باید بیشتر تلاش کنیم و با اعتماد به نفس بیشتری به بازی‌ها ادامه دهیم تا در نهایت برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر روسیه را تجربه کنم.
نکته جالب اینکه زنیت در حال حاضر با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه است و تیم دوم یعنی اسپارتاک مسکو ۴۷ امتیاز اندوخته است. سردار آزمون در حالی با ۱۵ گل بهترین گل زن لیگ برتر روسیه به حساب می‌آید که جدی‌ترین تعقیب کننده او همبازی اش است. آرتم که ۱۳ گل زده است. این دو زننده ۲۸ گل برای تیم زنیت بوده اند و قوی‌ترین زوج خط حمله لیگ برتر روسیه بشمار می‌روند.

برچسب‌ها:

نظر شما