شناسهٔ خبر: 46630573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سه ایرانی، مدال آوران تکواندوی اروپا!

در مسابقات تکواندوی قهرمانی اروپا سه تن از ملی پوشان سابق تکواندوی ایران با پرچم کشورهای دیگر روی سکو رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی تکواندوی مردان ایران با دو سهمیه از چهار سهمیه ممکن راهی المپیک توکیو خواهد شد و تکواندوکاران زن ایرانی هم هنوز تکلیفشان برای حضور در این رویداد مشخص نیست، طی روزهای اخیر برخی از تکواندوکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی اروپا روی شیاپچانگ رفتند.


همه چهار تکواندوکار ایرانی که در صوفیه بلغارستان به مصاف رقبای خود رفتند، قبلا سابقه بازی برای تیم ملی ایران را داشتند و به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت گرفتند. 


در بخش زنان کیمیا علیزاده که مدت زیادی است از ایران خارج شده، در وزن 62- کیلوگرم و در دور دوم با شکست مقابل رقیب کروات خود حذف شد. 


اما راحله آسمانی، ملی پوش سابق ایران که مدت زیادی است برای تیم ملی بلژیک به میدان می رود، در وزن 57- کیلوگرم توانست مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.


در بخش مردان نیز میلاد بیگی که مدت زیادی است برای تیم ملی جمهوری آذربایجان رقابت می کند و سابقه کسب مدال المپیک را هم دارد، با شکست در فینال وزن 80- کیلوگرم برابر حریف روس به مدال نقره رسید.


همچنین مهدی خدابخشی که به خاطر ازدواج با یک تکواندوکار صربستانی به این کشور مهاجرت کرده، به عنوان مدعی اول قهرمانی وزن 87- کیلوگرم وارد مسابقات قهرمانی اروپا شد، اما او هم با شکست برابر حریف روسی به مدال نقره رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما