شناسهٔ خبر: 46629570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک فعال رسانه:

متاسفانه سرنوشت فرهنگی شهر مشهد در دستان مدیران بی کفایتی است

موسوی با تاکید بر اینکه گاهی کمی تامل و تفکر می تواند یک جریان اشتباه را نجات دهد، گفت: متاسفانه سرنوشت فرهنگی شهر مشهد در دستان مدیران بی کفایتی است.

صاحب‌خبر -

«سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه این روزها با توجه به ماههای پایانی شورای پنجم شاهد بروز رفتار های غیر حرفه ای و سازماندهی نشده این شورا و شهرداری هستیم، گفت:یکی از مهمترین موضوعاتی که می توان به آن پرداخت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد می باشد که به جرات می توان گفت مواردی که تحت عنوان وظایف اصلی و اساسی در معاونت فرهنگی رقم خورد ارتباطی به فرهنگ شهری و شهروندی نداشت، از تعدد بی تخصصان در پست معاونت تا حضور افرادی به ظاهر مودب در این سازمان که پیشانی فرهنگی شهر مشهد است آن هم شهری که تحت عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از آن یاد می کنند.

 

این فعال رسانه افزود:نمی خواهیم وارد تفکرات اشخاص به ظاهر مدیر شویم اما آن چیزی را که در این رابطه می توان به بحث و برسی گذاشت عدم تخصص و مدیریت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد است که با نگاهی جایگاه محور دست به فاتحه خوانی و مرثیه سرایی برای فرهنگ شهروندی در شهر زدند.

 

وی ادامه داد:کمیسیون فرهنگی که با نگاه فدراسیون و هیئت فوتبال تفکرات خودش را بنا نهاده بود بهتر و بیشتر از این خروجی معاونت فرهنگی اش نخواهد بود، آن هم سازمانی که تا به حال چهار سرپرست و مدیر را در خود دیده است و به لحاظ اجرایی هم هیچ کدام کار سرپرست قبلی را پیش نگرفتند و تا توانستند آسیب به طرح های نیمه تمام دیگری زدند.

 

موسوی اظهارکرد:قطعا در هر شرایط مدیریتی رزومه و میزان عملکرد آن شخص مسیر راهش را مشخص خواهد کرد اما کدام یک از معاون های شهردار جوان رزومه قابل توجهی داشتند آن هم در بحث تفکرات و برنامه های فرهنگی شهر بهشت.

 

این فعال رسانه افزود:به راحتی می توان با چند کلیک ساده در فضای مجازی معاون های فرهنگی شهردار مشهد را بهتر شناخت و حال به جرات می توان گفت که نه تنها رزومه قابل توجهی از هیچ کدام یک از سرپرست های این سازمان ها به چشم نمی خورد بلکه تا توانستند هم به امر و اساسنامه فرهنگی و معاونت شهر نپرداختند که این مسئله آسیب های جبران ناپذیری را از خود در دل شهر برجای گذاشته است.

 

وی بیان کرد:مردم شریف مشهد به تفکرات شورای پنجم آری گفتند اما جایگاه فرهنگ در شورای پنجم به عدم تخصص محوری خلاصه شده است که دست کم در پایان دوره چهار معاون و سرپرست را از خود بر جای گذاشته که مرثیه ای سخت را از خود بر شهر نهاده است آن هم با حضور شخصیت های که حال بر مسند کار نشسته اند و هیچ رزومه قابل توجه ای برای این جایگاه ندارند.

 

موسوی با تاکید بر اینکه گاهی کمی تامل و تفکر می تواند یک جریان اشتباه را نجات دهد، گفت:حال که در آستانه انتخابات شورای ششم هستیم عده ای از کمسیون فرهنگی شورای شهر ثبت نامی دوباره برای رقابت را انجام داده اند اما چگونه و با چه تفکری با به عرصه گذاشته اند، باید به این عزیزان گفت در چهار سال گذشته چه عمل فاخر شهری را انجام داده اید که اکنون احساس کردید می توانید باز هم فعالیت کنید.

پایان پیام/483

نظر شما