شناسهٔ خبر: 46622937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

از شکایت نمایندگان مجلس از روحانی تا باغ وحش"حسن رعیت"

اقتصادنیوز:شکایت نمایندگان از حسن روحانی هنوز هم یکی از بیشترین جستجوها را در فصای مجازی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز: شکایت نمایندگان مجلس از رییس جمهور یکی از خبرهایی بود که کاربران در فضای مجازی به شدت پیگیر آن بودند.

از روزی که این خبر رسانه ای شده،مردم به دنبال این هستند تا با کنکاش در موضوع مورد نظر به این نتیجه برسند که عاقبت این شکایت چه می شود؟

باغ"حسن رعیت" هم یکی از خبرهایی است که کاربران به آن علاقه زیادی نشان داده اند.اینکه این باغ یا همان بهشت گمشده در کجای ایران قرار دارد و چه ویژگی هایی دارد که مردم تمایل دارند تا درباره اش بیشتر بدانند؟

هوای زمزمه هایت آلبوم جدید همایون شجریان برای مخاطبین این خواننده سنتی آنقدر جذاب بوده که یکی از ترندهای موجود در گوگل شود.غلامرضا صادقی آهنگ سازی این اثر را برعهده داشته است و از اشعار هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی هم در آن استفاده شده است.

حادثه نطنز،ادعای آتش سوزی در آن و سپس ادعای رژیم صهیونیستی به حمله به این پایگاه هم در صدر اخبار قرار دارد.پیگیر بودن کاربران برای اینکه علت اصلی این حادثه را مورد بررسی قرار بدهند باعث شده تا نطنز یک بار دیگر سرزبان ها بیفتد.

برزخ کرونا،بسته بودن مدارس و آنلاین برگزار شدن کلاس ها به اضافه استرس و نگرانی که خیلی از پشت کنکوری ها دارند باعث شده تا کمپینی به راه بیفتد به نام "کمپین تعویق کنکور سراسری".

خیلی ها امید دارند که کنکور 1400 به تعویق بیفتد تا این ماراتن در فضایی امن تر برگزار شود.

مثل روزهای قبل بیت کوین ،واریز یارانه کمک معیشتی ماه رمضان و قیمت زولبیا و بامیه 1400 بیشترین آمار جستجو در فضای مجازی را داشته اند.

اگر تا به حال اسم واحد نژند به گوش‌تان نخورده است پیشنهاد می شود مثل همه کسانی که در فضای مجازی جستجو کرده اند "واحد نژند" را جستجو کنید تا اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید.

 

 

همچنین بخوانید
  • نامه مهم وزیر صمت به روحانی درباره سهام ایران خودرو
  • گفت‌‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با رهبر انقلاب
  • درگیری جدید قالیباف و نمایندگان حامی احمدی‌نژاد در مجلس
  • تکذیب یک ادعا درباره نامه مشترک رئیسی و قالیباف به مقام‌معظم رهبری

نظر شما