شناسهٔ خبر: 46602536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل

ثبت نام 4600نفر در انتخابات شورای روستای اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت:تاکنون ۴۶۰۰ نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

 بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: زمان ثبت نام از 16 فروردین شروع شده و تاکنون  4600 نفر داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان مناسب بوده و اکثر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده هستند و ثبت نام تا ساعت 18 امروز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد. 

رئیس ستاد امتخابات استان گفت: امروز از ساعت 8 صبح بیش از 800 نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام انجام شده است.

ندائی با تاکید بر اینکه کاندیداها ثبت‌نام خود را امروز تا اخرین فرصت انجام دهند و افزود: برای این منظور از روزهای آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر در هیئت های اجرایی به اتمام رسیده است افزود: لیست  کاندیداهای بررسی شده در هیئت نظارت امروز تحویل هیئت های نظارت داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و 58 روستای استان، 28 خردادماه برگزار خواهد شد که در 39 روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

برچسب‌ها:

نظر شما