شناسهٔ خبر: 46602275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس بهداشت شرق اهواز در گفت و گو با ایلنا؛

تزریق دوز اول واکسن کرونا به ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در حوزه بهداشت شرق اهواز/ ۵۰ درصد تست های PCR مثبت هستند

رئیس بهداشت شرق اهواز گفت: تاکنون در حوزه بهداشت شرق اهواز ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از پرسنل بهداشت و گروه های مختلف مردم مانند بیماران خاص، پاکبان ها و سالمندان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امراله مردانی امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه در خصوص آخرین وضعیت تست گیری و تزریق واکسن کرونا در حوزه بهداشت شرق اهواز در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از چهارم فروردین ماه میزان مراجعه کنندگان به مراکز تست گیری بهداشت شرق اهواز ثابت بوده و به طور متوسط روزانه ۵۰۰ تست PCR از مراجعه کنندگان گرفته می شود که حدود ۵۰ درصد آن ها مثبت است.

وی با اشاره به پایان تست گیری سریع کرونا در فرودگاه و پایانه های مسافربری و کم شدن میزان آمار روزانه این تست، افزود: روزانه به طور متوسط یک هزار ۵۰۰ تست سریع کرونا از نزدیکان افرادی که تست PCR آنها مثبت شده گرفته می شود که تعداد کمی از آنها مثبت است.

رئیس بهداشت شرق اهواز با اشاره به فعالیت برخی باشگاه های ورزشی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها، گفت: با توجه به گرم شدن هوا امکان دارد شهروندان با ورود به فروشگاه اقدام به برداشتن ماسک های خود کنند لذا ضروری است صاحبان کسبه نسبت به ایجاد لایه پلاستیکی محافظ میان خود و مشتری اقدام کنند.

مردانی در خصوص آخرین روند تزریق وا‌کسن کرونا به پرسنل بهداشت، بیماران خاص، پاکبان، سالمندان و گروه های مختلف مردم، بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از گروه های مختلف مردم و پرسنل بهداشت در حوزه بهداشت شرق اهواز دوز اول واکسن را دریافت کرده اند که از این تعداد ۲ هزار نفر نیز دوز دوم واکسن را تزریق کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما