شناسهٔ خبر: 46602113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی پویش سراسری نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم از سوی بسیج اساتید

رئیس شورای سیاستگذاری انتخابات سازمان بسیج اساتید گفت: با توجه به عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در گذشته، نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم را جمع‌آوری و قبل از تحلیف به کاندیدای منتخب ارائه خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ محمدرضا ابن الدین حمیدی گفت: با توجه به روند فراموش شدن پیمان‌ها و عهدهای مقرر با مردم از سوی منتخبین دوران قبل و نیز عدول از شعارهایی که متاسفانه پس از طرح اولیه آن محقق نمی شود، نهضت استادی بسیج در نظر دارد با راه اندازی پویشی و در اقدامی پیش‌دستانه و با تدابیری علمی نامه‌های "رای اولی‌ها"، "جوانان" ،" زنان" و "مردان" در اقشار پیشران جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، استادان، کارگران و زنان به رئیس جمهور منتخب آینده را گردآوری و تدوین کند. این مجلدات منتشره قبل از مراسم تحلیف به رئیس جمهور تقدیم خواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: بر همین اساس به منظور تبیین خواسته‌های اقشار مردم و جلوگیری از انحراف‌های بعدی در اولویت گذاریهای رئیس جمهور منتخب، استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان در پویش "نامه‌ای به رئیس جمهور سیزدهم" شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بسیج استادان ایران اسلامی پس از بررسی های لازم به پانصد نامه برگزیده اقشار مختلف جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما