شناسهٔ خبر: 46602103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم لرستان در بازسازی عتبات عالیات پیشگام هستند

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم این استان به تدین شهره بوده و همواره در سازندگی و بازسازی عتبات عالیات پیشگام هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید "احمد رضا شاهرخی" روز یکشنبه در جلسه هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: با توجه به اینکه تدین از ویژگی خاص مردم استان لرستان است باوجود وضعیت اقتصادی و خاص فعلی، همیشه در سازندگی عتبات عالیات پیش قدم بوده اند و با مجاهدت به طور مستمر در عمران این مکان های مقدس تلاش کرده اند. 

وی تصریح کرد: از همه خیران، نیکوکاران و عموم مردم متدین و انقلابی، مسئولان، کارکنان دولتی و غیر دولتی، گروههای جهادی و جوانان انقلابی لرستان تقاضا داریم همچنان به مجاهدت خود در ساخت عتبات عالیات ادامه بدهند چراکه اگر کار مخلصانه و برای خداوند باشد کم یا زیاد بودن آن مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شرکت در بازسازی عتبات عالیات رزق و سفره معنوی است ادامه داد: افراد زیادی جهت انجام کارهای عمرانی در عتبات عالیات داوطلب هستند که نشان دهنده تدین مردم این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: فعالیت در ستاد عتبات عالیات و کارهای خیری که در این ستاد انجام می‌ شود مصداق صدای شهدا است که به گوش انسان‌های با تقوا و با ایمان می‌ رسد.

وی افزود : اجتماعی که در عتبات عالیات شکل می گیرد تعظیم شعائر الهی و مایه عظمت اسلام، مسلمین و شیعیان است که نمونه بارز آن را در راهپیمایی اربعین مشاهده می کنیم. 

وی گفت: همچنین افرادی که در هیات امنای عتبات عالیات و ساخت اماکن مقدس فعالیت می کنند به درگاه الهی تقرب می جویند و اسباب تقرب دیگران را نیز فراهم می کنند، که این موجب منزلت و کسب یک جایگاه ارزشمند می شود.

نظر شما