شناسهٔ خبر: 46601975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۷۰ درصد صادرات زنجان در بخش روی است/ مشکلات تعهدات ارزی همچنان پابرجا

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد صادرات استان زنجان در بخش روی است، گفت: مشکلات تعهدات ارزی صنعت روی حل نشده و همچنان باقی است.

صاحب‌خبر -

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق شعار سال نیازمند برنامه مدونی در استان است که حداقل به صورت سه ماه یکبار باید رصد شود.

وی با بیان اینکه اگر برنامه‌ای برای تحقق حمایت از تولید و پیشیتبانی ها و مانع زدایی ها تشکیل نشود و رصدها صورت نگیرد، شعار سال عملیاتی نشود،گفت: برنامه ها با ید جنبه عملیاتی داشته باشد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در استان زنجان عزم حل مشکلات در بین مسولان و کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها وجود دارد،گفت: اما یک سری از مشکلات ملی و یک سری از مشکلات استانی است.

یگانه فرد با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد صادرات استان زنجان در بخش روی است،تاکید کرد: مشکلات تعهدات ارزی صنعت روی حل نشده و همچنان باقی است.

وی با بیان اینکه یک سری از مشکلات و قوانین باید در مجلس شورای اسلامی باید حل شود، ابراز داشت: برخی از مشکلات نیز در بخش بانکی بوده و نیاز به پیگیری برای حل دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه تحقق شعار با حمایت جدی دولت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی میسر خواهد بود،گفت: باید قوانین و موانع  بر سر راه تولید برداشته شود و در سالجاری هم در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید با قوت بیشتری برگزار شود تا موانع بر سر راه تولید احصاء و شناسایی شود. 

نظر شما