شناسهٔ خبر: 46601824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد

ثبت‌نام ۱۱ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی روستاها

نجاتی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی روستاها در ۲ هزار و ۳۵۰ روستا برگزار می‌شود و ۱۱ هزار نفر برای حضور دراین انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند گفت: درانتخابات شورای شهر نیز چهار هزار و ۴۵۷ نفر ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره پنجم ۱۰ درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (یکشنبه 22 فروردین) در جمع خبرنگاران، پیرامون آخرین وضعیت انتخابات استان اظهار کرد: برابر برنامه زمان‌بندی شده که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ شد، خوشبختانه همه هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم اندیشیده و کار ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر در استان انجام شد.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان در شورای شهر استان چهار هزار و 457 نفر است که از این تعداد 411 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند افزود: تعداد داوطلبان شورای شهر در دوره ششم نسبت به دوره پنجم 10 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در 28 شهرستان، 68 بخش و 87 شهر استان برگزار می‌شود عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی روستاها در 2 هزار و 350 روستای استان برگزار می‌شود و تاکنون 11 هزار داوطلبان شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تمام هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها چه در رابطه با ثبت‌نام شورای اسلامی شهر و چه در روستاها صورت گرفته تصریح کرد: همه اقدامات ما برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و تمام راه‌ها و موضوعاتی که لازم است برای مقابله با ویروس کرونا در روز انتخابات مورد توجه باشد، بررسی شده است.

 

وی اضافه کرد: پیشنهاد شده که جهت جلوگیری از تراکم جمعیت تعداد شعب افزایش یابد و هر صندوقی بیش از یک هزار نفر نمی‌تواند اخذ رای کند؛ همچنین تمامی شعب با همکاری بهداشت و درمان ضدعفونی می‌شود و فاصله اجتماعی مورد توجه خواهد بود و انسال نیز اثر انگشت از رای‌دهندگان گرفته نمی‌شود.

 

نجاتی یاد آور شد: مردم کشور و به خصوص خوزستان تاکنون در همه در انتخابات خوش درخشیدند و امسال هم با توجه به افزایش تعداد داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، قطعا حضور پررنگی در این رویداد مهم خواهند داشت.

 

پایان پیام/72

نظر شما