اخیراً یکی از کاربران مشهور ردیت مدعی شده که خبرهایی از بازی مورد انتظار Halo Infinite به دستش رسیده که از جملهی آنها میتوان به اطلاعاتی جالب از بخش چند نفرهی بازی اشاره نمود.
با اینکه بسیاری از طرفداران Halo Infinite امیدوار بودند که این بازی در زمان عرضهی کنسولهای نسل نهمی شرکت مایکروسافت در اختیار آنها قرار بگیرد، اما فعلاً از عرضهی آن خبری نیست و اگر با تاخیر احتمالی در زمان انتشار فعلی آن روبرو نشویم، میتوان منتظر عرضهی آن در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی بود. البته، تاخیر در عرضهی این بازی از همان ابتدا و پس از اعتراض طرفداران این بازی به نمایش آن سریعاً توسط مایکروسافت اعلام شد و این شرکت متمول اظهار کرد که تا زمان برطرف شدن ایرادات و جلب رضایت مخاطبان مجموعهی Halo این بازی را عرضه نخواهد کرد.
اما جدای از تصاویری که ماه گذشته از روند اصلاح و ارتقای این بازی منتشر شده بود، اخیراً یکی از کاربران مشهور ردیت توانسته تا خبرهای خوبی از این بازی را به گوش طرفدارانش برساند. در واقع، تنها اطلاعات ما از این بازی این است که نباید تا پایان سال ۲۰۲۱ منتظر عرضهی این بازی باشیم اما وی مدعی است که توانسته تا جزئیات زیادی در مورد حالت چند نفرهی بازی و حتی برنامههای استودیوی ۳۴۳اینداستریز (۳۴۳ Industries) پس از عرضهی Halo Infinite را بدست بیاورد.
همچنین، وی ادعا میکند که مایکروسافت یک شرکت QA مستقر در اروپا را مسئول انجام آزمایشها بر روی بخش چند نفرهی بازی کرده است و این شرکت طی ماههای گذشته در حال انجام این امر بوده و در واقع، این اطلاعات نیز توسط این شرکت در اختیار او قرار گرفته شده است. به هر حال، اگر فرض کنیم که اطلاعات بهدست آمده توسط او صحیح باشند، بخش چند نفرهی بازی Halo: Infinite بسیار گستردهتر از چیزی است که گمان زده میشد و در کنار وجود سیستمهای بتلپس و Pit، مکانیزمها ویژگیهای متعددی نیز به بازی تزریق شدهاند.
همچنین، یکی از مکانیزمهای بازی که در طول این مدت دستخوش تغییرات شده است، ویژگی و ابزار قلاب مانند آن بوده و بازیبازان قادر خواهند بود تا علاوه بر پیمایش سریعتر محیط بازی، اسلحهها، بازیبازان دیگر و حتی پرچم را توسط آن گرفته و به سمت آنها رفته و یا آنها را به سمت خود بکشند. البته، پیش از این نیز جزئیاتی نظیر حضور صدا پیشههای مطرحی چون Verlon Roberts به عنوان شخصیت Spartan Griffin در بازی فاش شده بود.
به هر حال، معمولاً شرکتهای ثانویه که مسئولیت آزمایش یک محصول را بر عهده میگیرند، طبق قراردادهای خود وظیفهی سنگینی در قبال حفظ اطلاعات دارند و درز کردن جزئیات از این شرکت میتواند به منزلهی شرایط خاص این شرکت باشد. البته، هرچند اخیراً نیز مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت استودیوی بسیار بزرگ و صاحب نام کوالیشن را مسئول اصلاح و ارتقای بازی از نظر گرافیکی کرده است. در واقع، حتی پذیرفتن این موضوع از سوی این استودیو به خودی خود امری عجیب به نظر میرسد و احتمالاً نفوذ مایکروسافت و پیشنهاد پولهای هنگفت برای متقاعد کردن آنها باعث شده تا آنها راضی به پذیرفتن پروژهای جانبی شوند و ممکن است که این شرکت QA نیز یک کمپانی صاحب نام باشد.
به هر ترتیب و همانطور که بسیاری از رسانهها اشاره کردهاند، تاکنون هیچ بیانیه و اطلاعات رسمی پیرامون این موارد منتشر نشده و همچنان باید آنها را شایعه قلمداد کرد و منتظر اخبار رسمی در آینده بود.
بازی Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسولهای نسل هشتمی و نهمی شرکت مایکروسافت و پلتفرم رایانههای شخصی مبتنی بر ویندوز عرضه خواهد شد.
نظر شما