شناسهٔ خبر: 46601668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل ماشین سازی داشتیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل ماشین سازی داشتیم و بازیکنانم امروز خوب کار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار که با برتری محسوس تیم ماشین سازی همراه بود با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان اکبرپور در این نیمه چندین موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این موقعیت‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم با تعویض‌های طلایی اکبرپور، ماشین سازی موفق شد دروازه حریف را باز کند. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی‌های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. سعید حسین پور، دیگر تعویضی ماشین سازی در دقیقه هفتاد و یک پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد. این گل اما در دقایق پایانی توسط حامد پاکدل پاسخ داده شد تا دیدار دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعداز پایان این بازی در نشست خبری گفت: تیم ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را مقابل ماشین‌سازی پشت سر گذاشت و امروز خوب کار کردیم.

وی با اشاره به بارش باران در تبریز گفت: شرایط جوی روی کیفیت فنی بازی تأثیر داشت ولی با توجه به اینکه در حین بازی باران نبارید دو تیم سعی داشتند بهترین روند را داشته باشند. به هرحال یک امتیاز خارج از خانه از تبریز کسب کردیم.

منصوریان با بیان اینکه امروز سخت‌ترین بازی لیگ برای ما بود، افزود: ماشین‌سازی شرایط خوبی در جدول ندارد و می‌توانست خیلی خطرناک باشد.

وی با تاکید بر اینکه تیم تبریزی یکی از قدیمی ترین تیم‌های کشور است و امیدوارم امسال در لیگ برتر بماند، گفت: برای علیرضا اکبرپور که در دوران بازیگری‌اش در استقلال بهترین بود آرزوی موفقیت می‌کنم. او از جنس ماشین‌سازی است و امیدوارم در این تیم موفق عمل کند.

وی گفت: امروز می‌ترسیدم حضور ماشین‌سازی در انتهای جدول به بازیکنان القا کند که بازی آسانی دارند، اما برای کادر فنی سخت‌ترین بازی بود.

منصوریان ادامه داد: امروز کلین‌شیت ما پس از سه بازی به هم خورد و گل خوردیم. تیم ما پس از گل خوردن به بازی برگشت، اما از موقعیت‌هایش استفاده نکرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه بازیکنان باید قدر موقعیت‌ها را بدانند، افزود: در بازی با فولاد هفت موقعیت ۱۰۰ درصد خراب کردیم و بازیکنان ما قدر موقعیت‌هایش را نمی‌دانند.

سرمربی آلومینیوم در انتقاد از شرایط داوران در فوتبال ایران گفت: نباید به داوری بی‌احترامی کنیم، داوران ما باید امنیت شغلی داشته باشند. نمی‌شود من مربی عدد درشت بگیرم. شاید اگر یک مربی خارجی این حرف را می‌زد قضیه فرق می‌کرد. ما غریبه‌پرست هستیم چون حرف‌های خارجی‌ها را زود بولد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه داوران هم توهین می‌شوند و هم با دیگران قیاس می‌شوند در صورتی که قرارداد بالایی ندارند، افزود: داور بعد از هر بازی یک تا ۲ میلیون تومان پول می‌گیرد. تمام داوران ۲ برابر این مبلغ را هزینه می‌کنند. از آن‌ها دغدغه‌هایشان را بپرسید. داور نباید دغدغه هدست داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز داوری در کلاس بالایی قضاوت کردند ولی یک هدست معمولی و یک ویبره نداشتند. داور چهارم چگونه صحبت‌هایش را منتقل کند؟ برای سرمربی ازدست رفته ۲۰۰ میلیارد هزینه می‌شود. همه پشت آن قائم می‌شوند و گردن یکدیگر می‌اندازند. بیایید از آن ۲۰۰ میلیارد بخشی را به داوری اختصاص دهید.

نظر شما