شناسهٔ خبر: 46601595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاتنهام – منچستر یونایتد؛ امیدهای کمرنگ مورینیو

دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد از ساعت 20:00 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تاتنهام امیدوار است در دیدار با منچستر یونایتد در شمال لندن، نتیجه خوبی بگیرد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تقویت کند. تاتنهام اوضاع خیلی مساعدی در جدول ندارد اما خیال منچستر یونایتد از حضور در جمع چهار تیم بالای جدول نسبتاً آسوده است. آنها البته نمی‌توانند رویای قهرمانی در سر داشته باشند، چرا که فاصله زیادی با منچسترسیتی صدرنشین دارند اما فاصله آنها با چلسی، تیم پنجم جدول هم زیاد است.

حذف بهت‌انگیز تاتنهام در لیگ اروپا باعث فشار زیادی به ژوزه مورینیو شد. او حالا باید تیمش را از طریق لیگ برتر به لیگ قهرمانان برساند و اگر نتواند این کار را انجام بدهد، احتمالاً اخراج خواهد شد.

تاتنهام در این فصل لیگ برتر تنها نیمی از 14 دیدار خانگی خود را برده است و 4 بار در خانه باخته است، از جمله مقابل لیورپول و چلسی. تیم مورینیو البته سه بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی‌اش را برده و 10 گل هم زده است. شایعات درباره هری کین دارد شدت می‌گیرد و در صورتی که تاتنهام فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر نباشد، او احتمالاً تصمیم سختی خواهد گرفت. در سمت دیگر هم من‌یونایتد مشکلات خود را دارد اما در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، چهار برد داشته است. آخرین بازی خارج از خانه آنها در لیگ با برد دو بر صفر مقابل من‌سیتی همراه بود و آنها سپس در خانه، وستهم و برایتون را شکست دادند. یونایتد به این ترتیب 10 بازی است که در لیگ برتر انگلیس نباخته است.

یونایتد از ژانویه 2020 تاکنون هرگز در دیدارهای خارج از خانه در لیگ برتر نباخته است. آنها در 15 بازی در خانه حریفان، 9 برد کسب کرده‌اند. البته در پنج بازی اخیر یونایتد در خارج از اولد ترافورد، چهار دیدار با تساوی به پایان رسیده است.

تاتنهام در این مسابقه همچنان مت دوهرتی و بن دیویس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما این تیم در هر حال شرایط خوبی پیش از دیدار امشب دارد. سرژ اوریه و توبی آلدرویرلد که دیدار برابر نیوکاسل را از دست داده بودند، می‌توانند به میادین برگردند و اوریه حتی شاید در ترکیب ثابت در پست مدافع راست قرار بگیرد.

سون هیونگ-مین مقابل نیوکاسل به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و حالا احتمالاً به ترکیب برمی‌گردد. لوکاس مورا، جیووانی لوسلسو و کین هم سه بازیکن تهاجمی دیگر این تیم خواهند بود.

در یونایتد هم آنتونی مارسیال مشکل از ناحیه زانو دارد و نمی‌تواند به میدان برود. فیل جونز هم که مدت‌هاست غایب است و نمی‌تواند برای قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس به میدان برود. اریک بایی هم به دلیل تست مثبت کرونا غایب خواهد بود اما لوک شاو و پل پوگبا به میدان خواهند رفت، هرچند که مقابل گرانادا، به دلیل مصدومیت‌های جزئی تعویض شدند.

رشفورد هم مشکل از ناحیه مچ پا دارد اما قاعدتاً می‌تواند به ترکیب برسد و دین هندرسون هم احتمالاً جای داوید دخئا را در دروازه خواهد گرفت. فرد هم به میانه میدان برمی‌گردد و اینکه اسکات مک‌تامینی در بازی برگشت مقابل گرانادا در لیگ اروپا غایب است به این معنا خواهد بود که این بازیکن اسکاتلندی در این بازی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. پوگبا به سمت چپ خواهد رفت و رشفورد هم در مرکز خط حمله بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تاتنهام: یوریس؛ اوریه، سانچس، رودون، رگیلون؛ هویبیرگ، اندومبله؛ سون، لوسلسو، لوکاس؛ کین

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: هندرسون؛ ون‌-بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ مک‌تامینی، فرد؛ گرین‌وود، فرناندس، پوگبا؛ رشفورد.

نظر شما