شناسهٔ خبر: 46601239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جدال استقلالی‌های سابق برنده نداشت؛ صعود موقت آلومینیوم به رده چهارم

تهران- ایرنا- تیم‌های ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند تا برگزارکننده یکی از دیدارهای هفتم بیستم لیگ برتر فوتبال ایران باشند. رقابتی که در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

هر ۲ گل این مسابقه در نیمه دوم به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه ۶۹ سعید حسین‌پور بازیکن سابق پرسپولیس موفق شد از روی نقطه پنالتی تیم میزبان را پیش بیاندازد. این گل از روی اشتباه حسین پورحمیدی و پنالتی که مرتکب شده بود به دست آمد و به ثمر نشست. البته که این پایان کار نبود و حامد پاکدل، مهاجم تیم آلومینیوم روی پاس سید مهدی حسینی در دقیقه ۸۴ گل تساوی‌بخش را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا امتیازات تقسیم شود و جدال دو استقلالی سابق برنده نداشته باشد.

این اولین بازی ماشین‌سازی با سرمربیگری علیرضا اکبرپور بود که به یک امتیاز منجر شد. حالا این تیم تبریزی با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای دارد. آلومینیوم هم با علیرضا منصوریان همچنان شکستی را متحمل نشده و با ۲۸ امتیاز موقتا در رده چهارم جدول جای گرفته است.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، اسماعیل شریفات، میثم آقایی، امید سینگ و حامد پاکدل

ترکیب ماشین‌سازی تبریز:

مهدی اسلامی، مهدی رستمی، سید محمد حسینی، سیروس صادقیان، حبیب گردانی، بهمن سالاری، منصور باقری، ایمان باصفا، اتابک زارعی، محمد ابراهیمی و محمدامین اسدی

نظر شما