شناسهٔ خبر: 46599809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار اعلام کرد:

مراجعه روزانه ۳ هزار نفر به مراکز سرپایی کرونا در فارس

علی محمد پشوتن

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس، با اشاره به شدت یافتن وضعیت شیوع کروناویروس در این استان، اعلام کرد که شمار مراجعه روزانه به مراکز سرپایی درمان کرونا در فارس به ۳ هزار نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا قاسمپور دوشنبه ۲۲ فروردین در حاشیه آغاز فاز جدید تشدید طرح نظارت و بازرسی بر فعالیت اصناف و ادارات در شیراز، گفت: نظارت و بازرسی ها تعطیل بردار نیست و در حال حاضر ۳۵۰ اکیپ نظارتی در تمامی شهرستان های استان فارس فعال هستند. 

قاسم پور با تاکید بر اینکه برای مهار موج سهمگین همه گیری کرونا هیچ راهی جز اعمال و تشدید محدودیت ها نیست، اضافه کرد: آمار های ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان فارس با شیب تند در حال افزایش است به نحوی که آمار بستری ها روزانه به ۳۵۰ نفر رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراجعات سرپایی به مراکز مرجع کرونا به ۳ هزار نفر در روز رسیده است، از این رو برای سلامت عموم مردم جامعه، سخت گیری ها در چهار چوب ضوابط و مقررات ستاد ملی و استانی کرونا شدت یافته است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه اصناف در طول دوران شیوع کرونا از ابتدا تا کنون همکاری خوبی با ستاد مدیریت کرونا داشته اند افزود: تمام تلاش ها بر این بوده است تا تولید به طور مستمر ادامه یابد و کارها متوقف نشود همچنین سعی کردیم با برنامه ریزی های انجام شده، اصناف در ایام نوروز تعطیل نشوند از این رو در حال حاضر انتظار همکاری از مشاغل گروه های اعلام شده را داریم. 

به گفته وی؛ از ابتدای همه گیری کرونا در استان فارس بیش از ۸۷۰۰ واحد صنفی متخلف در این استان پلمپ و اعمال قانون شده اند که به مدت ۱۵ روز تعطیل بوده اند؛ همچنین ۳۷۴ هزار خودرو متخلف مشمول جریمه شده اند؛ این تخلفات شامل ممنوعیت تردد شبانه و ممنوعیت ورود و خروج از_به شهر های نارنجی و قرمز بوده است. 

قاسمپور با یادآوری اینکه فعالیت مترو در شهر شیراز متوقف و خدمات رسانی اتوبوس های درون شهری در تمام استان تعطیل است، افزود: به منظور حمایت از اقشار ضعیف در شهرک های اطراف شهر شیراز، خطوط خدمات رسانی اتوبوس در این مناطق به طور محدود فعال است. 

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونای فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم با وحدت و همدلی بتوانیم آمارهای ابتلا را کاهش دهیم و شاهد تغییر رنگ بندی ها در سراسر استان باشیم.

به گزارش ایسنا، طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی و دوایر مختلف دولتی و اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان شیراز، از یکشنبه ۲۲ فروردین با بهره گیری از ۴۰ گروه، آغاز شد.

انتهای پیام

نظر شما