شناسهٔ خبر: 46599794 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه:

صرف نوشتن کتاب نمی تواند حوزه و دانشگاه را به هم برساند

حوزه/ معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صرف نوشتن کتاب نمی‌تواند حوزه و دانشگاه را به هم برساند و این مهم نیازمند به اشتراک گذاشتن علوم به صورت حضوری و در جلسات متعدد است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه های علمیه که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد گفت: نظام موضوعاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شده است شامل مباحث فقهی خوب و مهمی هستند و قطعاً می توانند برای حل مشکلات کشور راهگشا باشند.  

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی،‌اظهار کرد: ما می خواهیم تفاهم نامه بین حوزه و دانشگاه آزاد بتواند وحدت حوزه و دانشگاه را به واقع به ظهور برساند.

وی عنوان داشت: صرف نوشتن کتاب در نمی تواند حوزه و دانشگاه را به هم برساند و این مهم نیازمند به اشتراک گذاشتن علوم به صورت حضوری و در جلسات متعدد است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: گفتمان فقهی سازی علوم اسلامی ظرفیت خوبی را برای پذیرش مباحث دینی و فقهی در فضای دانشگاه فراهم کرده است و البته حوزویان نیز می بایست با دانشگاه ارتباط قوی تری برقرار کرده و از علوم و نظرات آن ها مطلع گردند.

نظر شما