شناسهٔ خبر: 46599502 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرصت ۶ روزه ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات سهام عدالت/ تشریح شرایط متقاضیان و نحوه ثبت‌نام + فیلم

متقاضیان برای اعلام کاندیداتوری و ثبت نام انتخابات تعیین هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت 6 روز فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات تعیین هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت در استان‌ها از هجدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و از این پس ترکیب هیات مدیره شرکت‌هایی که ارزش روز آنها در 31 استان بیش از 280 هزار میلیارد تومان تخمین زده‌شده توسط سهام‌داران غیرمستقیم سهام عدالت انتخاب و تعیین می‌شود و هیچ نهادی و تعاونی در آن دخل و تصرفی ندارند.

متقاضیان برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت تا روز 28 فروردین‌ماه فرصت دارند تا در سایت اعلام شده ثبت نام کنند. برای ثبت نام در انتخابات سایت ستان به ادرس setan.seo.ir طراحی شده و افراد با مراجعه به این آدرس می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پذیرفته شدن در لیست کاندیداها سه شرط اصلی دارد. اول اینکه هر فرد متقاضی حداقل باید یک سهم از شرکت‌های استانی داشته‌ باشد. داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی (یعنی مرتبط با رشته‌های اقتصادی، حسابداری، مدیریتی، مالی ) و همچنین تجربه کافی و داشتن سابقه کار در زمینه‌های مرتبط از دیگر شرایط پذیرفتن افراد در لیست نامزدها تعیین شده‌است.

تمامی مدارک بایدبه صورت کامل و بدون نقص در سامانه ستان بارگذاری و ارسال شوند و به درخواست‌‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین نحوه امتیازدهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده است و صرفا افرادی که صلاحیت آنها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور را خواهند داشت.

وضعیت افراد برای پذیریش در لیست یا رد آنها پس از احراز شرایط و استعلام‌گیری‌ها توسط سازمان بورس پس از اتمام مهلت ثبت نام یعنی پس از 28 فروردین‌ ماه اعلام خواهد شد.

حجم ویدئو: 11.43M | زمان ویدئو: 00:01:04

نظر شما