شناسهٔ خبر: 46598727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

استرس در اردوی پرسپولیس | صیادمنش مبتلا به کرونا شد

ابتلای سعید آقایی به ویروس کرونا ترس و اضطراب را در اردوی این تیم در هند افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر روز گذشته راهی کشور هند برای برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با تیم‌های الریان قطر، گوا هند و الوحده امارات شد که دو بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در بین مسافران به همراه ندارد.

فرشاد فرجی که دوازدهم فروردین ماه تست کرونایش مثبت شده بود برای حضور دوباره در جمع سرخپوشان باید قرنطینه دو هفته‌ای خود را پشت سر می‌گذاشت. از این رو نتوانست تیمش را در پرواز چارتر به هند همراهی کند.

سعید آقایی نیز که در بازی با نساجی مازندران حضور داشت با تست مثبت کرونای خود پس از این بازی روبرو شد تا ضمن جدایی از اردونشینان این تیم نتواند سرخ‌ها را در بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان همراهی کند.

ابتلای سعید آقایی به ویروس کرونا و حضور او در جمع سرخپوشان پایتخت اضطراب زیادی را در این تیم به وجود آورده است. آقایی در تمام وعده‌های غذایی پرسپولیس قبل از سفر به هند حضور داشت. مدافع چپ پرسپولیس تنها چند ساعت مانده به پرواز این تیم اردوی تیمش را ترک کرده بود و قبل از آن با اعضای تیم در ارتباط بوده است. همین موضوع باعث شده تا آنها نگران افزایش تعداد کرونایی های خود در آستانه شروع بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا شوند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به کشور هند مجدداً مورد نمونه برداری برای تشخیص کرونا قرار گرفت و پاسخ این تست‌ها امروز در اختیار افسران پزشکی، اجرایی و مسئولان باشگاه قرار می‌گیرد. در صورتیکه پاسخ تست کرونای هر یک از آنها مثبت اعلام شود از هتل محل اقامت پرسپولیس اخراج شده و به ایران باز می‌گردد.

 صیادمنش مبتلا به کرونا شد 

ستاره ایرانی زوریا لوهانسک به دلیل ابتلا به کرونا بازی مقابل اینهولتس را از دست داد.

ابتلای بازیکنان فوتبال به کرونا,ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش که در نیم‌فصل اول بیشتر به‌عنوان یار جانشین در ترکیب زوریا لوهانسک قرار می‌گرفت، اما پس از نمایش خوب که همراه با گلزنی و پاس گل‌های او همراه بود، به جمع نفرات اصلی رسید و در لیست تیم ملی هم جای گرفت، اما این بازیکن جوان در مسابقه امروز تیمش غایب خواهد بود.

صیادمنش پس از اینکه در ۶ هفته پیاپی در لیگ برتر اوکراین در ترکیب تیمش قرار گرفت، به اردوی تیم ملی ایران رفت و به‌عنوان یار جانشین مقابل سوریه وارد زمین شد ولی در بازگشت به اوکراین و بخاطر حضور دیرهنگام در تمرینات قبل از دیدار هفته قبل مقابل رُخ‌لویو، در این مسابقه از دقیقه ۶۷ به زمین رفت.

بازیکن سابق استقلال بعد از  حضور تعویضی در دیدار اخیرشان، در تست‌گیری باشگاه زوریا لوهانسک شرکت کرد که مشخص شد مبتلا به کرونا شده و به همین دلیل حدود یک هفته است در قرنطینه به سر می‌برد.

صیادمنش که اکنون حال مناسبی دارد و زیر نظر کادر پزشکی زوریا لوهانسک است، باید حداقل یک هفته دیگر در قرنطینه بماند و پس از منفی شدن تست کرونا می‌تواند تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.

نظر شما