شناسهٔ خبر: 46597587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اهداف سازمان لیگ در سال گذشته اجرایی شد

آشوری: به دنبال حفظ و تداوم پویایی والیبال نشسته در ۱۴۰۰هستیم

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: در سال جدید هدفمان برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته بیان کرد: شیوع ویروس کووید ۱۹ در ابتدای سال گذشته باعث لغو رقابت ها شد. البته در نیمه دوم سال پس از صدور مجوز از سوی ستاد عالی کرونا در ورزش، توانستیم رقابت های لیگ برتر را در گروه آقایان و بانوان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار نماییم.

وی ادامه داد: همچنین مراحل اول و دوم مسابقات لیگ دسته یک مردان را برگزار کردیم و به دلیل برخورد به روزهای پایانی سال، انجام مرحله نیمه نهایی را به سال جدید بعد از ماه مبارک رمضان موکول کردیم که البته برپایی این رقابت ها بستگی به شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا دارد.

آشوری افزود: خوشبختانه در طول برگزاری تمام این رقابت ها هیچ یک از ورزشکاران، کادر فنی تیم ها، داوران و مسئولان برگزار کننده دچار بیماری کرونا نشدند که این به دلیل رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بوده است.

رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: باتوجه به برگزاری رقابت ها سال خوبی را داشتیم چرا که اهداف انجمن و سازمان لیگ در این راستا اجرایی شد. البته از شرکت قهوه بن مانو برای حمایت از ورزش والیبال نشسته تشکر می کنم.

آشوری بیان کرد: هدف انجمن و سازمان لیگ پویایی والیبال نشسته است. سال گذشته روند خوبی را در این زمینه شاهد بودیم و پخش مستقیم رقابت ها باعث شد تا مخاطبین بیشتری جذب والیبال نشسته شوند به صورتی که اکنون هیئت های استانی ما به دنبال برپایی دوره های آموزشی داوری و مربیگری به صورت مجازی هستند.

رئیس سازمان لیگ گفت: در سال ۹۹، کلاس های آموزشی را به صورت وبینار برگزار کردیم و امسال نیز به طور حتم روند کلاس ها ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در سال جدید نیز به دنبال اجرایی شدن تقویم ورزشی انجمن و سازمان لیگ هستیم و در صورتی که شرایط مساعد باشد رقابت های جام حذفی را برای آقایان و بانوان برگزار خواهیم کرد چرا که این مسابقات برای شناخت استعدادهای این رشته مثمر ثمر است.

آشوری تصریح کرد: سال گذشته در مسابقات شاهد قضاوت خوبی از سوی داوران بودیم. اینکه گاهی در رقابت ها اعتراضی از سوی بازیکنان نسبت به داوری صورت می گیرد امری طبیعی است اما این دلیلی بر ضعف داوران نیست چرا که آنها قانون را اجرا می کنند.

رئیس سازمان لیگ در پایان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون به جهت حمایت و همراهی که داشتند، گفت: والیبال نشسته از رشته های موفق فدراسیون است و امیدوارم در پارالمپیک توکیو باز هم شاهد موفقیت های تیم ملی کشورمان باشیم و پس از این رویداد بزرگ رقابت های لیگ برتر مردان و بانوان را آغاز خواهیم کرد تا روند فعالیت والیبال نشسته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما