شناسهٔ خبر: 46594778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جزئیات مذاکره رایولا و لاپورتا

استفاده ابزاری از یک ستاره و مذاکره برای ۳ بازیکن دیگر!

گفته شده بود لاپورتا و رایولا اخیراً در مورد توافق احتمالی برای انتقال ستاره دورتموند، ارلینگ هالند که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپاست جلسه داشتند اما حالا معلوم شد هالند پوشش فعالیت‌های نقل و انتقالاتی دوطرف بوده است. 

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - درست همان‌گونه شد که پاپاراتزی‌ها حدس زده بودند. طبق اخبار رسانه‌های خبری اسپانیا، خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا در روزهای گذشته در حال مذاکره با مینو رایولا ایجنت معروف فوتبال درباره انتقال سه بازیکن در این تابستان بوده است. 

بارسلونا در این فصل مشکلات زیادی را تحمل کرده است. آنها در فینال سوپرجام مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خوردند و به دست پاری‌سن‌ژرمن نیز از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. با این حال، آنها ورق را برگردانده و به فینال کوپا دل‌ری رسیده‌اند. همچنین فاصله کمی با اتلتیکومادرید دارند و شانس قهرمانی لالیگا برایشان فراهم است. 

لاپورتا با آرام شدن اوضاع باشگاه اکنون شروع به انجام تغییرات اساسی برای نقل‌وانتقالات تابستانی کرده است. رئیس بارسلونا که مشتاق تقویت تیم رونالد کومان است، طبق اخبار رسیده از کاتالونیا با مینو رایولا برای انتقال سه بازیکن ملاقات کرده است. از جمله این بازیکنان می‌توان به ماتایس دی‌لیخت، استفان دی‌فرای و پل پوگبا اشاره کرد. 

گفته شده بود لاپورتا و رایولا اخیراً در مورد توافق احتمالی برای انتقال ستاره دورتموند، ارلینگ هالند که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپاست جلسه داشتند اما حالا معلوم شد هالند پوشش فعالیت‌های نقل و انتقالاتی دوطرف بوده است. در حقیقت رایولا، هالند را برای رئال کنار گذاشته و بسته پیشنهادی چرب و نرم‌تری به بارسا ارائه داده تا در تابستان اسپانیایی‌ها را حسابی مجبور به ولخرجی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسا ترجیح می‌دهد تابستان جاری دی‌لیخت مدافع هلندی یووه را در اولویت خرید خود قرار دهد. با توجه به علاقه رونالد کومان برای تقویت خط دفاعی، لاپورتا اکنون به دنبال جذب مدافع بیانکونری در این تابستان است. 

دی‌لیخت قبلاً هم برای مدت طولانی هدف نقل‌وانتقالاتی بارسلونا بوده و در دوران حضور خود در آژاکس، کومان در قامت سرمربی هلند کاملاً او را زیرنظر داشت. این بازیکن جوان پس از حضور آژاکس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، به انتقال به نوکمپ در سال ۲۰۱۹ هم نزدیک شد. هرچند درنهایت خودش تصمیم گرفت برای یوونتوس بازی کند. لاپورتا همچنین به دنبال جذب مدافع میانی هلندی استفان دی‌ ورای است که این فصل برای اینترمیلان بازی کرده است. پل پوگبا، فوق‌ستاره منچستریونایتد هم که هدف اصلی بارساست. لاپورتا برای نگه داشتن مسی و دلگرمی دادن به نیمار برای بازگشت بسیار علاقه‌مند است تا این هافبک فرانسوی را به نوکمپ بیاورد. به همین خاطر حقه زد و با مطرح کردن نام هالند در رسانه‌ها، برنامه‌هایش برای خریدهای دیگر را پیش برد!

بیشتر بخوانید:

نظر شما