شناسهٔ خبر: 46590580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

صحبت‌های داورزنی درباره لیست تیم ملی والیبال تکذیب شد؛ بازیکنان را چه کسی انتخاب کرده؟

در حال که رئیس فدراسیون والیبال گفته بود که لیست تیم ملی والیبال توسط مربیان باشگاهی تهیه شده اما مربی تیم ملی این مسئله را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و بسیاری از اهالی والیبال از انتخاب این بازیکنان انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که جای برخی بازیکنان شایسته در لیست تیم ملی والیبالخالی است. 

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این موضوع گفت که این بازیکنان را مربیانی انتخاب کردند که تیم‌هایشان در پلی‌آف لیگ برتر حضور داشتند. این صحبت‌های داورزنی در حالی انجام شد که بهروز عطایی و رحمان محمدی‌راد که تیم‌هایشان به پلی‌آف لیگ برتر والیبال صعود کرده بودند عنوان کردند که از آنها در خصوص لیست تیم ملی والیبال نظر و مشورتی خواسته نشده است.

اما صحبت‌های پیمان اکبری در تضاد کامل با صحبت‌های داورزنی است. وی گفت که «تمام نفرات دعوت شده با نظر مستقیم آلکنو و توتولو انتخاب شدند و مربیان ایرانی دخالتی در انتخاب بازیکنان نداشتند.» این اظهارنظر اکبری نشان داد که تنها مربی ایرانی که در این لیست نقش داشته نوید مشجری بوده است. مشجری هم که مشخص نیست آنالیزور است یا مربی قرار است در تیم ملی به عنوان آنالیزور فعالیت کند و جالب این که او در لیگ برتر به عنوان مربی فعالیت می‌کرده است. تاج‌الدینی که دیگر آنالیزور تیم ملی است هم چنین شرایطی دارد و در لیگ برتر به عنوان دستیار تندروان روی نیمکت فولاد سیرجان حضو ر داشت.

با توجه به این شرایط باید پذیرفت که مربیان ایرانی هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشتند و شاید منظور داورزنی این بوده که آلکنو و توتولو این بازیکنان را انتخاب نکرده‌اند. اینکه مشجری تا چه حد در انتخاب بازیکنان نقش داشته مشخص نیست؛ اما ای کاش فدراسیون والیبال به ظور شفاف مشخص می‌کرد که لیست اولیه تیم ملی والییاب توسط چه کسی یا چه کسانی تهیه شده است. با توجه به این شرایط باز هم ردپای افراد غیرمرتبط در انتخاب بازیکنان تیم ملی والیبال دیده می‌شود؛ اتفاقی که باید امیدوار بود واقعیت نداشته باشد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما