شناسهٔ خبر: 46588348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آستانه دیدار با تاتنهام؛

سولسشر: دوم شدن برای ما دستاورد خوبی نیست

منچستریونایتد امروز به مصاف تاتنهام خواهد رفت و اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم، از رده دوم تیمش در جدول لیگ برتر راضی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، زمانی که هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت، از رساندن این تیم به رده دوم جدول لیگ برتر به خود می بالید، اما سولسشر که پس از او روی نیمکت یونایتد نشسته است به چیزی غیر از قهرمانی رضایت نخواهد داد.

سولسشر معتقد است که به پایان رساندن لیگ در رده دوم آن هم با این اختلاف امتیاز زیاد با منچسترسیتی صدرنشین، را نمی توان دستاورد مناسبی برای شیاطین سرخ دانست.

یونایتد در حال حاضر با  دو بازی کمتر و 14 امتیاز کمتر از رقیب همشهری خود در رده دوم جدول قرار دارد و حتی خوشبین ترین هوادارن این تیم نیز فکر نمی کنند که شاگردان سولسشر بتوانند این اختلاف امتیاز را تا پایان فصل جبران کنند.

با وجودی که دوم شدن در جدول لیگ برتر از قهرمانی در فصل 13-2012 به بعد، بالاترین رده ای است که شیاطین سرخ کسب کرده اند و دومین بار است که برای این تیم رخ می دهد، سولسشر تاکید می کند که باید اهداف بالاتری را در نظر داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند.

 

 

سولسشر درباره دوم شدن در لیگ برتر گفت: "نمی‌توانید بگویید که این دستاورد خوبی است. جاه طلبی و هدف ما بسیار بیشتر از جایگاه دوم است. من حتی وقتی در باشگاه نبودم هم این را گفتم. شما هرگز نمی توانید از رده دوم خوشحال باشید و ما هم خوشحال نیستیم.

اشتباه برداشت نکنید، هدف ما گرفتن تیمی است که بالاتر از ما است. در حال حاضر سیتی فصل فوق العاده ای داشته است، آنها سه چهار تا از این فصل ها داشته اند و ما می دانیم چه چالشی پیش روی ما است. اما به هر حال باید از این چالش عبور کنیم. اگر این کار را نکنی پس در جای اشتباهی هستی چرا که من قطعا چنین هدفی دارم.

بازیکنان باید از جان و دل و با فداکاری و انجام وظیفه در این چالش و نبرد شرکت کنند. از اشک و عرق و خون باید در این کار مایه بگذرایم چرا که این بهترین لیگ جهان است و سخت‌ترین‌شان!"

 

 

اوله گنار سولسشر و شاگردانش امشب از ساعت 20 میهمان تاتنهام هستند و در صورت پیروزی می توانند فاصله خود با سیتی صدر صدر جدول را به 11 امتیاز کاهش دهند.

نظر شما