شناسهٔ خبر: 46572661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

به منظور رفع مشکلات کتابخانه های عمومی انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با نماینده مجلس

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به منظور رفع مشکلات کتابخانه های عمومی با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به منظور رفع مشکلات کتابخانه های عمومی با مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال جدید به جامعه کتابداران استان، رصد دقیق مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی را وظیفه خود دانست و گفت: بنده و سایر نمایندگان استان معتقدیم که لازمه هر توسعه ی پایداری باید توسعه فرهنگی باشد.

وی کتابخانه عمومی را از نیازهای اولیه هر منطقه دانست و تاکید کرد: توجه و برنامه ریزی در این حوزه فرهنگی در سالیان و نسل های آینده نتایج بسیار ارزنده ای در پی خواهد داشت.

نخعی در خصوص پیگیری مشکلات کتابخانه ها قول مساعد داد و برخورداری تمام روستاهای حوزه انتخابی خود را از نعمت کتابخانه (چه ثابت و چه سیار) از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مطالبه کرد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و تشکر از زحمات نمایندگان محترم مجلس، اظهار داشت: دبیرکل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بسیاری از مشکلات را از طریق تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس بررسی و رفع کردند.

وی افزود رفع موانع اساسی موجود مانند بودجه نهاد، به روز رسانی قوانین قبلی و ... تنها با حمایت نمایندگان محترم مجلس میسر است.

حاجی در این جلسه گزارشی از پروژه کتابخانه مرکزی استان ارائه کرد و خواستار پیگیری نماینده مجلس برای آغاز عملیات احداث این کتابخانه شد.

نظر شما