شناسهٔ خبر: 46569157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در سال ۹۹؛

۹۶ هزار فقره بازرسی از توزیع کالا و خدمات در استان بوشهر انجام شد

بوشهر - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۶ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه و توزیع کالا و خدمات در بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر، رضا جمالی افزود: طی سال گذشته از کل ۹۶ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی، چهار هزار و ۹۱۳ فقره پرنده تخلف به ارزش تقریبی ۱۷۴ میلیارد ریال برای سیر مراحب قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

جمالی با اشاره به افزایش تعداد واحد های صنفی در سال ۱۳۹۹ در سطح استان عنوان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، تعداد بازرسی ها صورت گرفته  ۴۱ درصد افزایش نسب به مدت مشابه  سال قبل داشته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: در سال گذشته سه هزار و ۳۳۸ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف ازواحد های صنفی مختلف سراسر استان انجام گرفته است که از این تعداد دو هزار و ۴۸۷ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال شده است.

نظر شما