شناسهٔ خبر: 46567838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته جاری مازندران آسمان ابری با بارش بهاری را تجربه می‌کند

ساری - ایرنا - اداره کل هواشناسی مازندران از ورود سامانه جدید بارشی از امروز تا اواخر هفته جاری به این استان خبر داد و اعلام کرد که این شرایط ناپایدار جوی به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات از نمود بیشتری برخوردار است.

صاحب‌خبر -

اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، شرایط جوی استان را نیمه ابری همراه با کاهش دما، گاهی با  افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید در مناطق غربی و در ارتفاعات با رگبار پراکنده باران پیش‌بینی کرد. 

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری نیز نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و به ویژه در ارتفاعات با رگبار باران، رعد و برق پراکنده و وزش باد همراه است.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، وضعیت آب و هوایی استان در روز چهارشنبه نیمه ابری و از بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار باران و وقوع رعد و برق پراکنده همراه است و این شرایط ناپایدار جوی از اواخر شب باعث افزایش ابر و از سمت غرب نیز با بارندگی و وزش باد همراه است.

هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان در روز پنجشنبه را نیز ابری همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی کرد.

دمای شهر ساری مرکز مازندران در گرمترین ساعت امروز به حدود ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید و طبق اعلام هواشناسی مازندران تا روز سه‌شنبه کاهش پنج درجه ای دما را تجربه می کند.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته ساری با ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر رینه در بخش لاریجان آمل نیز با ۱۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان بود.

نظر شما