شناسهٔ خبر: 46562664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

نزدیک به 700 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند

آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در 13 شهرستان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز منتخب کرونا در سطح استان برای خدمات‌رسانی و پذیرش بیماران آماده هستند، اما با افزایش تعداد بیماران، کیفیت خدمات رسانی می‌تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در 13 شهرستان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز منتخب کرونا در سطح استان برای خدمات‌رسانی و پذیرش بیماران آماده هستند، اما با افزایش تعداد بیماران، کیفیت خدمات رسانی می‌تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

 

او همچنین از اجرای گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به روند افزایشی مراجعان، تعداد مراکز منتخب کووید 19 در استان به 2 برابر افزایش یافته است و تلاش برای 3 شیفته شدن آزمایشگاه مرکزی PCR ادامه دارد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به آخرین وضعیت کرونا در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 680 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که حال 120 نفر از آنها وخیم است.

 

حیدرزاده با تأکید بر رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و پرترافیک تصریح کرد: به طور حتم وضعیت نسبتا امنی که در ماه‌های بهمن و اسفند ایجاد شد، به دلیل همکاری‌های موثر مردم و ایجاد محدودیت‌ها صورت گرفت که امیدواریم با ادامه همکاری‌ها بتوانیم به شرایط عادی بازگردیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما