شناسهٔ خبر: 46560787 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پمپئو تحلیلگر فاکس‌نیوز شد

صاحب‌خبر -

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا به عنوان همکار به شبکه خبری فاکس نیوز پیوسته است.

به گزارش ایسنا، سوزان اسکات، مدیر شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق امریکا و یکی از “شناخته شده‌ترین و قابل احترام‌ترین‌” مقام‌ها در سیاست خارجی و مسائل امنیت ملی آمریکاست. من مشتاقانه منتظر مشارکت او در سراسر پلتفورم شبکه خبری هستم تا دیدگاه متمایز او را با میلیون‌ها بیننده این شبکه خبری به اشتراک بگذارم.

پامپئو قرار است به ارائه تحلیل در تمامی پلتفورم های شبکه خبری فاکس نیوز شامل کانال خبری و شکبه تجاری فاکس نیوز بپرداز. او امروز (جمعه) و در جریان برنامه “فاکس و دوستان” به بررسی تصمیمش می‌پردازد.

وزیر خارجه سابق آمریکا گفته است: من به عنوان دیپلمات سابق و یکی از اعضای کنگره و حالا با این نقش جدید در رسانه فاکس نیوز قصد دارم نگاه صریحی به بینندگان در مورد ژئوپلیتیک، روابط بین الملل و سیاست‌های نخست آمریکا بدهم که به ترسیم مسیر پیشرفت و امنیت بی سابقه آمریکا کمک می‌کند.

پامپئو از آوریل ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۲۱ وزیر خارجه آمریکا بود و حالا جزو یکی از مقام‌های سابق دولت‌های قبلی آمریکا تبدیل شده که به رسانه‌های این کشور می‌پیوندند.

پیشتر نیز مدیر ارتباطات کاخ سفید در دوران جورج بوش پسر و دو تن از مقام‌های سابق دولت باراک اوباما نیز به شبکه های خبری ملحق شدند.

پامپئو پیشتر مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا بود و در گفتگوها با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی نیز نقش داشت. فعالیت‌هایش به میانجی گری نخستین نشست بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و اون کمک کرد.

انتهای پیام

نظر شما