شناسهٔ خبر: 46560506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

زنگ خطر برای پرسپولیس در آستانه لیک قهرمانان آسیا

بازیکنان تیم پرسپولیس در آستانه سفر به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ مالی گلایه های زیادی دارند.

صاحب‌خبر -

 تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی مازندران به برتری دو بر صفر رسید و تا پیش از برگزاری بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان صدرنشین شود‌.

زنگ خطر برای پرسپولیس در آستانه لیک قهرمانان آسیا/ مشکلات مالی صدای کادرفنی را هم درآورد

این برد در آستانه سفر پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا اتفاق مثبتی برای سرخ پوشان است و می‌تواند از لحاظ روحی و روانی آنها را در وضعیت مطلوبی قرار بدهد اما این همه ماجرا نیست.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در روزهای اخیر و به ویژه از زمان شروع تمرینات خود در سال جدید گلایه های زیادی نسبت به وضعیت مالی خود داشته‌اند. موضوعی که سبب شد حمید مطهری با تکرار صحبت های خود در نشست خبری قبل بازی با نساجی در پایان این مسابقه هم اعلام کند«توقع دارم مدیران باشگاه در ادامه راه ما را همراهی کنند. می دانم خیلی سعی و تلاش می‌کنند بهترین ها را رقم بزنند اما بچه‌های ما با وجود کمترین دریافتی با دل و جان کار می کنند. امیدوارم مدیران باشگاه مسیر را برای ما مهیا کنند تا در ادامه به مشکل نخوریم».

از دوران آغاز مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس همواره کادرفنی و مدیریت این تیم به تعریف و تمجید از فعالیت‌های وی و سایر مسئولان باشگاه پرداخته و شاید برای اولین بار بود که به شکل صریح یکی از مربیان پرسپولیس به گلایه از وضعیت مالی تیم در زمان سمیعی پرداخت.

این امر نشان می‌دهد وضعیت مالی در تیم پرسپولیس به هیچ وجه ایده‌آل نیست و اعضای تیم که قبل از تعطیلات نوروز تنها پنج درصد دریافتی داشته‌اند مشکلات زیادی را احساس می‌کنند.

تیم پرسپولیس قرار است فردا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عازم هند شود اما به نظر می‌رسد هیچ قولی مبنی بر پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان به آنها داده نشده است تا با روحیه عازم گوا برای حضور در بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی قاره کهن شوند.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس با وجود پرداخت تمام پاداش‌ها و آپشن‌های مربوط به سال‌های قبل از لحاظ پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل نتوانسته‌اند تعادل لازم را تا پایان هفته بیستم لیگ برتر ایجاد کنند و به جز یکی دو بازیکن تازه وارد که برای دریافت رضایت نامه از تیم سابق خود و به دلیل برخی مشکلات‌شان از ابتدای لیگ حدود ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند سایر نفرات درحالیکه دو سوم از بازی های لیگ را پشت سر گذاشته اند زیر نصف قرارداد خود یعنی حدود ۳۵ درصد دریافت کرده اند.

یکی دیگر از موارد مربوط به مشکلات مالی در اردوگاه سرخ‌پوشان پرداخت نشدن پاداش برد بازی‌های این فصل تیم بوده و این امر هم سبب گلایه بازیکنان و اعضای کادرفنی شده است. این در شرایطی است که هیچ قول یا وعده‌ای برای پرداخت بخش دیگری از قرارداد پرسپولیسی‌ها تا قبل از سفر به هند به آنها داده نشده است.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس از زمان آغاز کار خود در باشگاه برخی بدهی‌های سنگین مثل طلب ماریو بودیمیر، اینیگو والنسیا را هم به سرانجام رسانده‌اند که البته طبق اعلام خود سمیعی بخشی از پولی که برای پرداخت این مطالبات و‌ البته بازیکنان تیم هزینه شده از راه قرض گرفتن‌بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما