شناسهٔ خبر: 46559816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکوری: مدیریت باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی را مرتفع می‌کند/ کارگزار باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی سرخپوشان قبل از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام اعضای این تیم به هند برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: روادید همه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به هند صادر شده است و طبق برنامه فردا راهی هند می‌شویم تا آماده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شویم. طبق روال همیشگی هر هفته تست کرونا از اعضای تیم می‌گیریم و اخذ تست کرونا پیش از مسابقات آسیایی هم به صورت جدی‌تر انجام می‌شود.  

شکوری درباره این که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس سر و صدای کادر فنی سرخپوشان را در آورده است و قرار نیست قبل از اعزام تیم به هند پولی به بازیکنان پرداخت شود، گفت: شرایط کشورمان طوری است که مشکلات مالی در همه جا وجود دارند و فقط مختص باشگاه پرسپولیس نیست. البته مدیریت و اعضای هیئت مدیره همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات مالی را مرتفع کنند تا بازیکنان بدون دغدغه‌ به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.  

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این که کارگزار باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است، بیان کرد: قراردادی از قبل با کارگزار باشگاه پرسپولیس منعقد کرده‌اند و تا کنون کارگزار به تعهدات خود عمل کرده است و مشکلی در این باره نداریم. البته مدیران ارشد باشگاه باید درباره وضعیت کارگزار تصمیم بگیرند.

او درباره نفرات اعزامی به هند برای بازی‌های آسیایی گفت: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره  فردا همراه با اعضای تیم به هند نمی‌روند، اما من کاروان تیم را در این سفر همراهی می‌کنم.

شکوری درباره اقدام غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران بعد از بازی با نساجی گفت: مسئولان سازمان لیگ باید در این باره پاسخگو باشند که اجازه حضور خبرنگاران را به میکسدزون ورزشگاه آزادی داده اند.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما