شناسهٔ خبر: 46558675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکوردزنی کشوری بانوان در مسابقات دوومیدانی مشهد

مشهد- ایرنا- رکورد مسابقات دوومیدانی بانوان کشور در رشته‌های ۱۰۰ متر با مانع و پرش طول در مشهد شکسته شد.

صاحب‌خبر -

مسابقات کشوری دوومیدانی بانوان ایران در ۲۲ ماده از دیروز - ١٩ فرودین - با حضور ۳۲ تیم و ۱۵۰ ورزشکار از ۲۵ استان با رده بندی یک تا ۱۰ در پیست دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد.

تا کنون در این مسابقات،  رکورد رشته ۱۰۰ متر با مانع توسط فائزه آشورپور با ثبت رکورد ۱۳.۹۹ شکسته شد و در رشته پرش طول نیز همین ورزشکار رکورد ایران را که ۶.۱۶ متر بود با ثبت رکورد ۶.۲۶ متر جابه جا کرد.

در ماده ۱۰۰ متر نیز حمیده اسماعیل نژاد با رکورد ۱۱.۸۰ ثانیه، فائزه نسایی با رکورد ۱۲ ثانیه و ساناز امیری پور با رکورد ۱۲.۱۵ ثانیه اول تا سوم شدند.

 در ماده ۴۰۰ متر هم مریم محبی با رکورد ۵۶.۲۳ ثانیه، کژال رستمی با رکورد ۵۸.۷۷ ثانیه و نگین ولی پور با رکورد ۵۹.۳۸ ثانیه به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر با مانع،  فائزه آشورپور با رکورد ۱۳.۹۹ ثانیه،  سارا ندافی با رکورد ۱۴.۱۴ ثانیه،  پردیس عبدالمحمدی با رکورد ۱۴.۸۵ ثانیه و در ماده پرش طول نیز ریحانه مبینی با رکورد ۶.۲۶ متر، الهه رحیمی فر با رکورد ۵.۵۸ متر و کیمیا پورخلخالی با رکورد ۵.۵۴ متر به ترتیب اول، تا سوم شدند.

در ادامه این رقابتها در ماده پرش ارتفاع،  مهدیه زعیمی با رکورد ۱.۶۵ متر، مینا حسینی با رکورد ۱.۶۰ متر، زهرا فرخ خان با رکورد ۱.۵۵ متر و در ماده پرتاب وزنه نیز الهام سادات هاشمی عباسی با ۱۳.۰۲ متر،  مریم نوروزی خلاری با رکورد ۱۲.۶۰ متر و ملینا رضایی ملک با رکورد ۱۲.۳۲ متر بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در ماده پرتاب دیسک،  ژاله کاردان با رکورد ۴۸.۷۷ متر، مهلا محروقی با رکورد ۴۶.۹۶ متر و زهرا امیدوار با رکورد ۳۹.۹ متر به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده ۱۰۰ متر امدادی تیم های خراسان رضوی با ۴۸.۲۵ ثانیه، کردستان با ۵۰.۱۰ ثانیه و یزد با ۵۰.۱۷ ثانیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابتها امروز بیستم فروردین ماه نیز ادامه دارد.

نظر شما