شناسهٔ خبر: 46558585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نامنویسی۵۴ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان قطعی شد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مجموعا طی مدت ۷ روز زمان ثبت نام، نامنویسی ۵۴ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان در تهران نهایی و یک پرونده در حال بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکرالله حسن بیگی پیش از ظهر جمعه در مورد وضعیت ثبت نام داوطلبین انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین تا ۱۹ فروردین ساعت ۱۸ ادامه داشت.

وی افزود: در پی رحلت آیت‌ها امینی، آیت‌ها تسخیری و آیت‌ها بطحائی، سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات ۲۸ خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع ۷ روز ثبت نام ۵۴ داوطلب ثبت نام نهایی و قطعی شدند و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل ثبت نام ۵۵ داوطلب نهایی می‌شود.

حسن بیگی سپس گفت: بررسی صلاحیت‌ها و بقیه موارد مرتبط با داوطلبان مجلس خبرگان به عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه‌ای با حضور هیئت نظارت استان تهران در مورد تبلیغات نامزد‌های مجلس خبرگان، زمان و نحوه استفاده نامزد‌ها از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می‌شود.

نظر شما