شناسهٔ خبر: 46558513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب؛

بانوانی اصفهانی دو منزل مسکونی خود در قم و جمکران واقف کرد

جوان آنلاين

فاطمه میرصالحان، واقف جوان اصفهانی است که در حال حاضر در رشته دکتری علوم سیاسی مشغول به تحصیل است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، این واقف جوان اصفهانی متولد سال 1361 است، او از کودکی به دنبال مطالعه و پیدا کردن راهکاری برای توسعه و پیشرفت بوده است، می‌گوید: در ارزیابی هایی که نسبت به زندگی افراد مختلف داشتم به این نتیجه رسیدم که وقف احسانی ماندگار است که حتی پس از مرگ نیز می‌تواند عامل خیر و توشه خوبی برای آخرت ما باشد.

میرصالحان با بیان اینکه برآورد من در افزایش کیفیت زندگی تبعیت از فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب است، ادامه می‌دهد: ایشان در اظهارات، دستورات و سخنرانی‌های خود به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی و یا جانبدارانه دغدغه مردم و مسلمانان را دارند و از این صلاح دیدم دارایی ام را برای تحقق منویات ایشان وقف کنم.

او ادامه می‌دهد: لطف خداوند شامل حالم شد که توانستم دارایی شخصی ام را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب وقف کنم.

این واقف جوان که همواره عاشق ولایت بوده است، ابراز می‌کند: از این رو دو منزل مسکونی را در قم و جمکران خریدم و به این نتیجه رسیدم که برای ماندگاری آنها باید  این دو خانه را وقف کنم.

او در خصوص واکنش اعضای خانواده‌اش در خصوص وقف اموالش اظهار میکند: در خانواده‌ام سلایق و تفکرات مختلفی وجود دارد اما در مجموع با این اقدام من موافقت کردند.

میرصالحان که همواره با پدرش در نماز جمعه شرکت می‌کند، ادامه ادامه می‌دهد: ارزش ریالی هر یک از این منازل مسکونی بیش از چهار میلیارد تومان است.

او که معتقد است با بررسی و مطالعه نسبت به وقف اموالش اقدام کرده است، می‌گوید: از هر طرف که رفتم برای موفقیت و ماندگاری به وقف رسیدم.

این واقف جوان اصفهانی در توصیه به جوانان می‌گوید: میثاق با رهبری نباید رها شود و همه جوانان اصفهانی باید به این امر توجه داشته باشند تا بازویی برای بصیرت افزایی در جامعه باشند.

نظر شما