شناسهٔ خبر: 46558401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دمای هوای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد/ احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در اکثر مناطق استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده توام با رعد و برق و احتمال وقوع صاعقه و طوفان‌های لحظه‌ای در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای اصفهان بین یک تا پنج درجه کاهش دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج ناپایدار از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده بر روی استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری و غبار آلود است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبارهای پراکنده بهاری توأم با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک بسیاری از مناطق استان را روز یکشنبه در می‌نوردد.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در اکثر مناطق استان، تصریح کرد: از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده توأم با رعد و برق هستیم، در این مدت احتمال وقوع صاعقه و طوفان‌های لحظه‌ای در اکثر مناطق استان اصفهان وجود دارد، همچنین رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و احتمال ریزش تگرگ و وقوع صاعقه در اغلب نواحی استان به جز مناطق شمال شرق امروز دور از انتظار نیست و بارش‌های پراکنده در غرب، شمال و جنوب استان تا یکشنبه نیز ادامه دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوبین میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما