شناسهٔ خبر: 46557126 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در حومه غربی «حماه» سوریه اتفاق افتاد؛

حملات خمپاره‌ای تروریست‌های تکفیری به مناطق مسکونی

رامین حسین آبادیان

گروه های تروریستی در سوریه در ادامه اقدامات خصمانه خود مناطق مسکونی در حومه غربی استان «حماه» را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، گروه های تروریستی در سوریه همچنان به سلسله حملات تجاوزکارانه خود به مناطق مسکونی در این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، گروه های تروریستی مناطق مسکونی در حومه غربی استان «حماه» را هدف حملات خمپاره ای گسترده قرار دادند. در این حملات روستای «ناعور جورین» در «سهل الغاب» هدف بیشترین حملات از سوی تکفیریها قرار گرفت.

حملات تروریست های تکفیری به مناطق مسکونی در نقاط مختلف سوریه به ویژه در استان های ادلب و حماه درحالی است که جامعه جهانی در قبال این اقدامات سکوت پیشه کرده است. کشورهای غربی و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا نیز قصد ندارند به حمایت های تسلیحاتی خود از تکفیریها پایان دهند.

پیشتر نیز «بسام صباغ» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از سیاست های آمریکا و غرب در قبال سوریه به شدت انتقاد کرده بود. وی در همین ارتباط گفته بود: آمریکایی ها به حمایت از تکفیریها ادامه می دهند و در نقطه مقابل، سوریه را به نقض حقوق بشر متهم می سازند.

نظر شما