شناسهٔ خبر: 46550306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران احیا می‌شود

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، احیا واحدهای راکد و غیرفعال از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سالجاری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی در جلسه کارگروه احیا واحدهای راکد و غیرفعال استان با تأکید بر محوریت قرار دادن شعار سالجاری به‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، از برنامه‌ریزی و عزم جهادی برای احیا واحدهای راکد و غیرفعال در استان خبر داد.

وی افزود: در اولویت نخست، واحدهای راکد و غیرفعال و زمین‌های فاقد ساخت و ساز شناسایی و پایش شده و مشکلات آنها بررسی و با طرح در کارگروه‌های ویژه و تخصصی، پیگیری‌های لازم انجام تا به چرخه تولید بازگردند.

امینی بیان داشت: قرارداد واحدهای نیمه کاره و زمین‌های فاقد ساخت و ساز که چند سال به حال خود رها شده و برنامه ای برای ادامه فعالیت ندارند در  یک پروسه خاص قانونی و زمان‌بندی شده، فسخ و خلع ید خواهند شد تا با توجه به کمبود زمین صنعتی در استان، با خلع ید زمین‌های آزاد شده زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران دارای اهلیت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید فرصت به کسانی که دانش، سرمایه و توان لازم را دارند و در واقع، به‌عنوان تولیدکننده واقعی باشند، داده شود.

انتهای پیام/ 681/ش

نظر شما