شناسهٔ خبر: 46548855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند

وزیر نفت با بیان اینکه سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند، گفت: نیت ما بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز نشست پیگیری طرح های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زابل با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد.

وزیر نفت در این نشست اظهار کرد: از شرکت ملی گاز و استان های معین در پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان تقدیر می کنیم.

وی خطاب به مسؤولان شرکت گاز ادامه داد: انشعابات صنعتی را برای شهرک های صنعتی ایجاد کنید، حداکثر زمان آخر تیر است و سعی کنید تا پایان خرداد همه این طرح ها را به اتمام برسانید.

زنگنه با تاکید بر تسریع در اشتراک پذیری گاز در منطقه سیستان، گفت: بهترین هماهنگی بین قرارگاه قدس، استانداری، سپاه، وزارت نفت و ستاد مبارزه با قاچاق برقرار است.

وی  با بیان اینکه سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند، گفت: نیت ما بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است.

بیژن زنگنه وزیر نفت که صبح امروز وارد زابل شده به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان از خط انتقال گاز زاهدان_ دوراهی دشتک_ زابل با قطر ٣٦ اینچ به طول ١٠٩ کیلومتر و قطر ٢٤ اینچ به طول ١٠٦ کیلومتر؛ با پیشرفت فیزیکی ٧٦ درصد بازدید کردند.

 انتهای پیام/3139

 

نظر شما